Wykorzystujemy pliki Cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji przedstawianych ofert oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego sklepu, aby zapewnić przyjemne wrażenia podczas przeglądania naszego serwisu. Korzystanie ze strony mediamarkt.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności Cookies oznacza, że pliki Cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat Cookies znajdziesz w Polityce Prywatności Cookies dostępnej pod linkiem kliknij kliknij tutaj
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
Kredyt odroczony: pierwsza rata płatna do 6 miesięcy po podpisaniu umowy kredytowej.
RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania obliczona na dzień 01.01.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie dla bezkosztowego kredytu ratalnego udzielanego przez BNP Paribas Bank Polska S.A. (Bank) w sklepach Media Markt. Kredyt jest dostępny od 100 do 50 000 zł. Udzielenie kredytu zależy od dokonanej przez Bank oceny zdolności kredytowej Klienta. Spółki z Grupy Media Markt współpracują z Bankiem i są umocowane do dokonywania w imieniu Banku czynności faktycznych i prawnych związanych z zawieraniem umów o kredyt ratalny. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Szczegóły u sprzedawcy i na mediamarkt.pl.
Kredyt odroczony: pierwsza rata płatna do 6 miesięcy po podpisaniu umowy kredytowej.
RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania obliczona na dzień 01.01.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie dla bezkosztowego kredytu ratalnego udzielanego przez BNP Paribas Bank Polska S.A. (Bank) w sklepach Media Markt. Kredyt jest dostępny od 100 do 50 000 zł. Udzielenie kredytu zależy od dokonanej przez Bank oceny zdolności kredytowej Klienta. Spółki z Grupy Media Markt współpracują z Bankiem i są umocowane do dokonywania w imieniu Banku czynności faktycznych i prawnych związanych z zawieraniem umów o kredyt ratalny. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Szczegóły u sprzedawcy i na mediamarkt.pl.
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.