Jonizacja: Informuje, czy produkt posiada funkcję jonizacji powietrza. Wydmuchiwane powietrze naładowane jest ujemnymi jonami, co pozwala uniknąć elektryzowania się włosów.
Kup jedną z promocyjnych golarek męskich, szczoteczek do zębów lub suszarek do włosów Philips i w ciągu 7 dni zarejestruj swój zakup na stronie www.wielkicashback.pl. Możesz zarejestrować po jednym produkcie w każdej wymienionej wyżej kategorii. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, w ciągu 30 dni, zwrot do 500 zł otrzymasz na swoje konto bankowe.
KROK 1. Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
KROK 2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS lub w aplikacji mobilnej
KROK 3. PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie
KROK 4. Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach
Kup jedną z promocyjnych golarek męskich, szczoteczek do zębów lub suszarek do włosów Philips i w ciągu 7 dni zarejestruj swój zakup na stronie www.wielkicashback.pl. Możesz zarejestrować po jednym produkcie w każdej wymienionej wyżej kategorii. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, w ciągu 30 dni, zwrot do 500 zł otrzymasz na swoje konto bankowe.
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
KROK 1. Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
KROK 2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS lub w aplikacji mobilnej
KROK 3. PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie
KROK 4. Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
Kup jedną z promocyjnych golarek męskich, szczoteczek do zębów lub suszarek do włosów Philips i w ciągu 7 dni zarejestruj swój zakup na stronie www.wielkicashback.pl. Możesz zarejestrować po jednym produkcie w każdej wymienionej wyżej kategorii. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, w ciągu 30 dni, zwrot do 500 zł otrzymasz na swoje konto bankowe.
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
KROK 1. Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
KROK 2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS lub w aplikacji mobilnej
KROK 3. PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie
KROK 4. Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
KROK 1. Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
KROK 2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS lub w aplikacji mobilnej
KROK 3. PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie
KROK 4. Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
KROK 1. Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
KROK 2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS lub w aplikacji mobilnej
KROK 3. PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie
KROK 4. Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach
Kup jedną z promocyjnych golarek męskich, szczoteczek do zębów lub suszarek do włosów Philips i w ciągu 7 dni zarejestruj swój zakup na stronie www.wielkicashback.pl. Możesz zarejestrować po jednym produkcie w każdej wymienionej wyżej kategorii. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, w ciągu 30 dni, zwrot do 500 zł otrzymasz na swoje konto bankowe.
KROK 1. Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
KROK 2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS lub w aplikacji mobilnej
KROK 3. PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie
KROK 4. Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
Kup jedną z promocyjnych golarek męskich, szczoteczek do zębów lub suszarek do włosów Philips i w ciągu 7 dni zarejestruj swój zakup na stronie www.wielkicashback.pl. Możesz zarejestrować po jednym produkcie w każdej wymienionej wyżej kategorii. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, w ciągu 30 dni, zwrot do 500 zł otrzymasz na swoje konto bankowe.
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
KROK 1. Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
KROK 2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS lub w aplikacji mobilnej
KROK 3. PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie
KROK 4. Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
Kup jedną z promocyjnych golarek męskich, szczoteczek do zębów lub suszarek do włosów Philips i w ciągu 7 dni zarejestruj swój zakup na stronie www.wielkicashback.pl. Możesz zarejestrować po jednym produkcie w każdej wymienionej wyżej kategorii. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, w ciągu 30 dni, zwrot do 500 zł otrzymasz na swoje konto bankowe.
Kup jedną z promocyjnych golarek męskich, szczoteczek do zębów lub suszarek do włosów Philips i w ciągu 7 dni zarejestruj swój zakup na stronie www.wielkicashback.pl. Możesz zarejestrować po jednym produkcie w każdej wymienionej wyżej kategorii. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, w ciągu 30 dni, zwrot do 500 zł otrzymasz na swoje konto bankowe.