Cieszę się, że 2022 rok zaczynam we współpracy z MediaMarktSaturn, europejskim liderem na rynku elektroniki użytkowej. Postępująca digitalizacja i rosnące wymagania konsumentów w tym zakresie stanowią ogromny potencjał do rozwoju naszej strategii omnichannel. Chcemy być pierwszym wyborem dla użytkowników nowych technologii, dlatego we wszystkich kanałach sprzedaży będziemy wzmacniać pozytywne doświadczenia klientów, nawet tych najbardziej wymagających. W celu realizacji naszych zamierzeń niezwykle istotne będzie strategiczne partnerstwo z kluczowymi dostawcami – podkreśla Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
Andrzej Jackiewicz jest absolwentem wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz Ekonomii i Marketingu na Uniwersytecie Lund w Szwecji. Odbył wiele szkoleń w topowych szkołach biznesu w Europie. Posiada bogate, międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu handlem, ze szczególnym naciskiem na rozwój omnichannel. Karierę menedżerską rozpoczynał w Procter & Gamble. Pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego na Polskę a następnie na Europę i Bliski Wschód w Costa Coffee, a także zdobywał wcześniej cenne doświadczenia, pracując w Tchibo w Polsce i na Węgrzech.