Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

„Drugi telewizor w zestawie” od Media Markt Podwójne korzyści w pierwszej takiej akcji na rynku!

Nowa oferta Media Markt przebija wszystkie inne. 8 września sieć startuje z pierwszą na rynku akcją, dzięki której klienci kupując wybrany telewizor w sklepie stacjonarnym lub internetowym otrzymają drugie mniejsze urządzenie w zestawie. Warto się pospieszyć – promocja trwa tylko do 11 września!

Teraz zakup wybranych telewizorów Full HD lub Ultra HD w Media Markt oznacza gwarancję podwójnych korzyści. Sieć specjalistycznych sklepów słynie z najpełniejszej na rynku oferty produktów z zakresu szeroko rozumianej elektroniki użytkowej oraz niestandardowych akcji marketingowych. Fachowi doradcy zawsze pomogą dobrać urządzenie dopasowane do potrzeb klientów, a teraz dzięki promocji „Drugi telewizor w zestawie” – w cenie jednego urządzenia można otrzymać dodatkowy telewizor.

„Drugi telewizor w zestawie” to pierwsza w historii Media Markt taka promocja. Rodzaj dodatkowego sprzętu jest uzależniony od modelu i wartości pierwszego zakupionego urządzenia. Na przykład, kupując jeden z wybranych telewizorów o przekątnej już od 40”, otrzymamy w zestawie drugi mniejszy telewizor o przekątnej 24” lub 32”. Akcja obejmuje ponad sto modeli topowych producentów, m.in. Samsung, Sony, LG i Panasonic

- Przy wyborze telewizora klienci stawiają przede wszystkim na komfort oglądania, czyli najwyższą jakość obrazu i dźwięku. Ważne są dla nich rozwiązania, które oddają głębię kolorów oraz dostarczają wyjątkowego kontrastu obrazu – mówi Ryszard Malewski, Kierownik Zespołu Zakupu RTV. – Klienci najchętniej wybierają więc telewizory Ultra HD o przekątnej powyżej 55 cali. Poszukują również mniejszych modeli na wyposażenie kolejnego pokoju lub prezent dla najbliższych. Nasza akcja pozwoli kompleksowo zrealizować obie potrzeby  – dodaje Ryszard Malewski.

Dzięki obecności marki we wszystkich kanałach sprzedaży, z promocji mogą skorzystać klienci z całej Polski. Do każdego urządzenia można dokupić również dodatkowy pakiet gwarancyjny.

Zbliżająca się jesień i zima to okres, kiedy więcej czasu spędzamy przed telewizorem. Sprzyjają temu zarówno dłuższe wieczory, jak i nowe, kuszące propozycje w ramówkach stacji telewizyjnych. Akcja „Drugi telewizor w zestawie” to wrześniowa promocja Media Markt, wychodząca naprzeciw potrzebom klientów, którzy właśnie teraz decydują się na zakup nowego telewizora.

Akcji „Drugi telewizor w zestawie” towarzyszy intensywna kampania promocyjna. 8 września w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja nowego spotu Media Markt, a dodatkowym wsparciem będą spoty VOD i radiowe oraz komunikacja digitalowa, mobile i PR. Pojawią się również reklamy w bankomatach.  Zakup mediów realizowany jest wewnętrznie przez Dział Planowania Mediów oraz dom mediowy Universal McCann. Za kreacje internetowe odpowiada agencja Golden Submarine, kreację do prasy przygotowała agencja Redblue z Monachium. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja ROOTS PR.

Promocja „Drugi telewizor w zestawie” dotyczy zakupów w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym mediamarkt.pl. Szczegóły promocji są dostępne w regulaminie na stronie www.mediamarkt.pl oraz w sklepach.

powrót

pixel