Porównywarka (0)
PLN

Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh Mavic Mini 2 (12 miesięczne)

nr kat.: 1448536
Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh Mavic Mini 2 (12 miesięczne)
Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh Mavic Mini 2 (12 miesięczne)
Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh Mavic Mini 2 (12 miesięczne)
Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh Mavic Mini 2 (12 miesięczne)

Opis i specyfikacja

Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI.

DJI MINI 2

Dla dronów z serii DJI Mini 2 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 245 zł. Koszt drugiej wymiany to 289 zł.1

Jak aktywować DJI Care

1 . Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).

3 . Pakiet Serwisowy zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny! Istnieje również możliwość przypisania Ochrony do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload

Gdy zdarzy się wypadek

Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy, możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne np. gimbala.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Przypadki objęte DJI Care Refresh

Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora. Przypadki objęte ochroną: błąd użytkownika, zakłócenie sygnału, kolizja, utopienie2, upadek.

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Techniczne

Producent

Dji

Typ akcesorium

Ochrona serwisowa

Przeznaczenie

Dron

Dedykowany model

DJI Mini 2

Inne

Ochrona serwisowa opłata :(229 PLN za pierwszą wymianę i 275 PLN za drugą wymianę)

Charakterystyka

Producent

Dji

Inne

DJI Care Refresh nie obejmuje: 1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów. 2) Kradzieży lub porzucenia produktu. 3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych. 4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych. 5) Rozmyślnej utraty drona. 6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu. 7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych. 8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh. 9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów. 10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki. 11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Opinie

Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh Mavic Mini 2 (12 miesięczne) ×
Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh Mavic Mini 2 (12 miesięczne)
Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh Mavic Mini 2 (12 miesięczne)

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Gdzie kupić?
Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy
[script]var loadEditorJS;loadEditorJS = function() { var docRef, checkStr, getUrlParameter, isOpened, closeTimer; getUrlParameter = function(urlParam) { var param, regex, results; param = urlParam.replace(/[\[]/, '\\[').replace(/[\]]/, '\\]'); regex = new RegExp('[\\?&]' + param + '=([^&#]*)'); results = regex.exec(location.search); return results === null ? '' : decodeURIComponent(results[1].replace(/\+/g, ' ')); }; docRef = document.referrer; checkStr = 'saturn.pl'; if (docRef.indexOf(checkStr) > -1 || getUrlParameter('redirected') === '1') { closeTimer = 10000; $.extend(true, $.magnificPopup.defaults, { tClose: 'Zamknij (Esc)' }); $.magnificPopup.open({ items: { src: '#js-footerPopup', type: 'inline' }, mainClass: 'mfp-fade', closeOnContentClick: true, closeOnBgClick: true, closeBtnInside: true, showCloseBtn: true, enableEscapeKey: true, callbacks: { open: function() { var popup; popup = this; isOpened = true; setTimeout(function() { if (isOpened) { popup.close(); } }, closeTimer); }, close: function() { isOpened = false; } } }); } if (typeof loadLpJS === 'function') { loadLpJS(); }};[/script]
pixel
[script]var $productVariant = $('.js-product-variant');if ($productVariant.length) { $productVariant.each(function() { var $this; $this = $(this).find('img'); $this.error(function() { $this.attr({ 'src': $this.attr('data-src-gallery') }); }).attr({ 'src': $this.attr('data-src-filemanager') }); }); $productVariant.on('click', function() { enp.APP.bundles.loader.loadingShow(); }); }/* ACCOUNT > CLUB > shopping counter > add footer text */var accountClubLottery, txtElement;accountClubLottery = document.querySelectorAll('.v-account .b-lotteryBoxes .m-contentBox_item.is-separator .m-contentBox_data');if (accountClubLottery.length) { txtElement = document.createElement('P'); txtElement.classList.add('g-mt20'); txtElement.innerHTML = '* Do licznika zakupów liczą się zakupy dokonane od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.'; accountClubLottery[0].appendChild(txtElement);}[/script]
[script]if (document.querySelector('.ins-content-wrapper-1720')) { setTimeout(function () { if (window.location.href.indexOf('lp-mac-mini') < 0) { document.querySelector('.ins-content-wrapper-1720').style.display = "block"; } }, 5000);}[/script]