Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

Kalendarz Media Markt na rok 2013

Już po raz czwarty marka Media Markt wydaje sygnowany przez siebie, ekskluzywny kalendarz ścienny.

Sieć Media Markt po raz pierwszy zdecydowała się na wydanie ekskluzywnego kalendarza ściennego w 2009 roku. Ze względu na duże zainteresowanie, tradycja jest kontynuowana. Kolejne wydania kalendarza zawsze zawierają charakterystyczne elementy, wykorzystane w pierwszej edycji wydawnictwa: wysmakowane akty pięknych kobiet w towarzystwie subtelnego product placementu.

Wysmakowana erotyka i nieco prowokacyjna kreacja cechują także kalendarz Media Markt na rok 2013. Bohaterkami kalendarza są rezydentki i pokojówki. W odróżnieniu od przesyconego kolorami kalendarza na rok 2012, edycja 2013 powraca do stosowanej we wcześniejszych wydaniach stonowanej kolorystyki i zawiera wyłącznie czarno-białe, eleganckie zdjęcia.

„Kalendarze Media Markt to ekskluzywne akty pięknych kobiet w niecodziennej scenerii. Wyróżnia je wysoka jakość zarówno w sferze artystycznej, jak i w kwestii wykonania. Podczas sesji pracujemy z wybitnymi artystami i dbamy o to, aby całość była utrzymana w klimacie łączącym wyrafinowaną erotykę z prowokacyjnym wizerunkiem naszej sieci. Tegoroczny kalendarz to nie tylko eleganckie zdjęcia, ale także klimatyczny film w technologii 3D.” – powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.

Kalendarz nie będzie dostępny w sprzedaży. Egzemplarze z limitowanego nakładu, wynoszącego 1200 sztuk, będą wręczane najważniejszym partnerom handlowym Media Markt na całym świecie.

Akty modelek tradycyjnie zawierają product placement niezbędnych urządzeń RTV i AGD oraz upragnionych gadżetów elektronicznych z oferty Media Markt. Sesja odbyła się w uzdrowisku Lądek-Długopole w Lądku Zdroju. Autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak. Przygotowaniem i opracowaniem konceptu zajęła się agencja Opus B, sesję zdjęciową zrealizowało Studio Filmowe M5.

powrót

pixel