Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)

Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)

  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
  • Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)
- + Dopasuj

Gra PC ELECTRONIC ARTS Spore (C)

Raty online dostępne od 300,- do 20 000,-

dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:
Spore to stworzona przez Willa Wrighta (twórcę między innymi SimCity oraz The Sims) gra będąca połączeniem strategii i symulacji ewolucji rozumnej rasy obcych i rozwoju ich cywilizacji. Rozgrywka składa się z kilku etapów różniących się charakterem. Każdy z nich przypisany jest do innego stopnia rozwoju ewolucyjnego i cywilizacyjnego. Pierwszym etapem jest mikroorganizm. Gracz tworzy a następnie kieruje mikroskopijnym organizmem żyjącym w bogatym w substancje odżywcze środowisku. Aby rosnąć maleńkie stworzonko musi pochłaniać jak najwięcej komórek samemu unikając przy tym ataków wirusów. Zebranie odpowiedniej ilości pożywienia umożliwia jego rozbudowę, i w ostatecznym rozrachunku przejście do etapu zaawansowanej formy życia. Po zakończeniu każdego etapu pojawia się edytor postaci, w którym gracz najpierw buduje od początku, a następnie modyfikuje swoją rasę stworów. Konstrukcja obcego polega na określeniu jego ogólnego kształtu (przez wymodelowanie kręgosłupa), a następnie dodaniu różnej ilości rozmaicie rozmieszczonych oczu, uszu, odnóży, ust i innych elementów. Ostatnim etapem jest określenie rodzaju skóry i jej ubarwienia. Po zakończeniu pracy program określa jak stworzenie będzie radziło sobie w różnych środowiskach. Tak więc stworzenie istoty mające problemy z poruszaniem się zapewne szybko zakończy rozgrywkę. Drugim etapem właściwej zabawy jest kierowanie rozwiniętym organizmem lądowym. Ważnymi elementami tej części rozgrywki są: poszukiwanie pożywienia, partnera, budowa schronienia czy walka lub ucieczka przed drapieżnikami. Kolejnym etapem jest kierowanie niewielkim plemieniem stworków. Podstawowym zadaniem jest zapewnienie grupie dominacji nad sąsiadami i dobrobytu, co wymaga wytwarzania rozmaitych narzędzi oraz budynków (do konstrukcji których służy oddzielny edytor). Etap cywilizacji rozpoczyna się w chwili założenia pierwszego miasta. Należy w nim nawiązywać stosunki z innymi kulturami i stopniowo umacniać swoją, by ostatecznie podbić całą planetę i zbudować pojazd umożliwiający badanie przestrzeni kosmicznej. Ostatnim etapem jest kosmos. Na początku należy skolonizować i zbadać własny system planetarny, by z czasem badać i podbijać kolejne światy. Ostatecznym celem rozgrywki jest osiągniecie dominacji nad całą galaktyką.

Zastosowane technologie

Przemoc Przemoc

12 12

Charakterystyka

Producent

Electronic Arts

Platforma

PC

Producent

Electronic Arts , Maxis

Wydawca

Electronic Arts Polska

Wydawca PL

Electronic Arts Polska

Wersja językowa

Polska

Gatunek

Strategiczna , Symulacja

Linia

Classics

Klasyfikacja wiekowa (PEGI)

Przemoc , 12

Techniczne

Producent

Electronic Arts

Rodzaj

Gra

Nośnik

DVD

Wymagania sprzętowe

Producent

Electronic Arts

Procesor

Dla Mac OS Intel Core Duo , Intel Pentium IV , 2 GHz

System operacyjny

Mac OS X v.10.5.3 , Microsoft Windows Vista , Microsoft Windows XP

3 na 5

działa na windowsa 7

5 na 5
Opinia potwierdzona zakupem

Jestem zadowolony z gry. Można stworzyć własną postać, planetę. Gra jest etapowa co dla mnie jest istotne.
Minusem gry jest obsługa, układ klawiszy, dla mnie troszkę niewygodne.

Jeśli chodzi o obsługę zamówienia brak zastrzeżeń, obiór w sklepie, szybko bez problemów z pełną informacja (SMS) i cena też ok. Super.

5 na 5
Opinia potwierdzona zakupem

OK

5 na 5
Opinia potwierdzona zakupem

Super obsługa.Przesyłka dotarła na czas .Polecam

5 na 5

Fajna gierka ! W fazie kosmosu troszke nużąca ale ZARĄBISTA.
Polecam
Daje 5/5

5 na 5

mega super gierka i działa na windows 8 Pozdrawiam.

5 na 5

Według mnie ta gra jest jedną z najlepszych pozycji dla dzieci w wieku 7-14 lat. Jest rozbudowana i przyjemna , lecz posiada również przemoc która niektórym by się nie spodobała.
W mojej skali jest to 5/5 gwiazdek

5 na 5
Opinia potwierdzona zakupem

Zarąbista gra jest świetna i warta uwagi ze względu tak naprawdę na wszystko grafika itp...

5 na 5

jest epicka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 na 5

Uwielbiam tą grę <3

5 na 5

SUPER ZAJEBISTE

5 na 5

fajna gierka

5 na 5

Świetna gra,naprawdę polecam

Więcej opinii

Kultowa gra sprzed ponad 20 lat, powraca w efektownym stylu na Playstation 4. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy to podrasowana wersja trylogii z udziałem przesympatycznego zwierzaka (często mylony z lisem, a jest jamrajem pasiastym!), który mierzy się ze swoim odwiecznym wrogiem - demonicznym doktorem Neo Cortexem.

Gwiezdne Wojny to prawdziwy fenomen. Przez 40 lat od czasu pojawienia się pierwszej części sagi, uniwersum zachwyciło już kilka pokoleń! Kwestią czasu było, kiedy oprócz kultowych filmów, muzyki oraz tysięcy gadżetów dla kolekcjonerów w każdym wieku, doczekamy się także dobrze zrealizowanych i wciągających gier.

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel
[script]var $productVariant = $('.js-product-variant'); if ($productVariant.length) { $productVariant.each(function() { var $this; $this = $(this).find('img'); $this.error(function() { $this.attr({ 'src': $this.attr('data-src-gallery') }); }).attr({ 'src': $this.attr('data-src-filemanager') }); }); $productVariant.on('click', function() { enp.APP.bundles.loader.loadingShow(); }); }[/script]