Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

C#. Praktyczny kurs. Wydanie III

C#. Praktyczny kurs. Wydanie III

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

C#. Praktyczny kurs. Wydanie III

  • C#. Praktyczny kurs. Wydanie III
- + Dopasuj

Produkt chwilowo niedostępny

C#. Praktyczny kurs. Wydanie III

dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:
Programuj w C#!
- Zanim zaczniesz programować, czyli podstawowe koncepcje i uruchomienie programu
- Elementy języka, czyli od typów danych do zmiennych, operatorów i instrukcji
- Programowanie obiektowe, czyli obiekty, klasy, dziedziczenie i cała reszta

C# należy do rodziny obiektowych języków programowania. Co to oznacza? Otóż znajduje się on w doborowym towarzystwie Javy, C++ i wielu innych języków, za pomocą których można tworzyć wspaniałe aplikacje, ale jednocześnie jest od nich odrobinę łatwiejszy. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z programowaniem, szybciej uda Ci się go opanować, a jeśli jest to dla Ciebie któryś kolejny język, zrozumienie jego składni i reguł nie powinno sprawić Ci większych trudności — szczególnie jeśli do nauki wykorzystasz tę książkę.

Te znakomity praktyczny podręcznik pozwoli Ci przećwiczyć używanie i sposób działania wszystkich elementów C# — różnych typów danych, zmiennych i operatorów, instrukcji i tablic. Zobaczysz, jak korzystać z pętli i jak zachowują się obiekty. Poznasz najróżniejsze rodzaje klas, opanujesz wygodne korzystanie z dziedziczenia i nauczysz się obsługiwać błędy. W dalszej części książki znajdziesz zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego i odkryjesz, jak projektować aplikacje z interfejsem graficznym. Krótko mówiąc, po starannym wykonaniu ćwiczeń będziesz w stanie zaprojektować i zbudować własną aplikację z użyciem języka C#!

- Typy danych, zmienne i instrukcje sterujące
- Tablice i pętle Klasy i obiekty
- Dziedziczenie
- Obsługa błędów i wyjątków
- System wejścia-wyjścia
- Polimorfizm i interfejsy
- Klasy zagnieżdżone i typy uogólnione
- Aplikacje z interfejsem graficznym
Ogólne

Ilość stron

416

ISBN

978-83-283-1456-6

Rok Wydania

2016

Autor

Marcin Lis

Oprawa

Miękka

Gatunek

Poradnik - Oprogramowanie

Wydawca

Helion

Napisz pierwszy komentarz

Opinia zostanie opublikowania po weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do kasowania opinii zawierających: wulgaryzmy, teksty reklamowe, wypowiedzi niezwiązane z produktem, a także obraźliwe wobec innych użytkowników serwisu, osób trzecich, instytucji, itp. Szczegóły w regulaminie.
* pola wymagane
Star Wars™ Battlefront™ to owoc ścisłej współpracy studia DICE z Lucasfilm. Gra oferuje fotorealistyczną grafikę oraz intensywną akcję na znanych planetach z filmowej sagi. Premiera 19 listopada w polskiej wersji językowej (napisy).

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel kino domowe