Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje

nr kat.: 1163686
Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje

Raty online dostępne od 300,- do 20 000,-

Dostępność
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej —bardziej ostrożne lub wręcz negatywne (wskazujące na zaburzenia sfery publicznej z owego faktu wynikające). Ideą książki jest odniesienie się do owej tendencji i sporów przez nią generowanych w kontekście etyki profesjonalnej, zwłaszcza etyki public relations (a także etyki dziennikarstwa i reklamy).
Ogólne

Producent

Art Wycofane

Ilość stron

164

Rok Wydania

2012

Oprawa

oprawa broszurowa

Format

14.5x20.5 cm

ISBN

978-83-229-3278-0

Wydawca

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Autor

Karina Strasiuk-Krajewska

Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje
Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje ×
Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Gdzie kupić?
Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy
pixel
[script]var $productVariant = $('.js-product-variant');if ($productVariant.length) { $productVariant.each(function() { var $this; $this = $(this).find('img'); $this.error(function() { $this.attr({ 'src': $this.attr('data-src-gallery') }); }).attr({ 'src': $this.attr('data-src-filemanager') }); }); $productVariant.on('click', function() { enp.APP.bundles.loader.loadingShow(); }); }[/script]