Wykorzystujemy pliki Cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji przedstawianych ofert oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego sklepu, aby zapewnić przyjemne wrażenia podczas przeglądania naszego serwisu. Korzystanie ze strony mediamarkt.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności Cookies oznacza, że pliki Cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat Cookies znajdziesz w Polityce Prywatności Cookies dostępnej pod linkiem kliknij kliknij tutaj
Opisy ponad 800 wódek Światowe marki Butikowe, limitowane edycje. Czy w ogóle jest sens pisać o wódce, trunku, który zdaniem wielu konsumentów najlepiej, jeśli w ogóle nie ma smaku? Kultura picia wódki w naszym kraju nie przewiduje degustacji, jak to robimy z koniakiem czy whisky, wódkę pije się w małych kieliszkach, zmrożoną, na raz, nie zastanawiając się nad jej smakiem. Najczęstsze kryteria wyboru wódki, to cena I moc alkoholu. Przynajmniej tak było do niedawna. Na szczęście czasy się zmieniają, a konsumenci coraz częściej doceniają jakość wódki. Wbrew hasłu reklamowanemu wódki Maximus “Wódka o smaku wódki”, wcale nie jest tak, że każda smakuje podobnie. Inny smak mają wódki ziemniaczane, inny żytnie, a inny jęczmienne. Zupełnie czym innym jest wódka jednokrotnie destylowana, a czym innym destylowana wielokrotnie.
Ogólne
Autor
Łukasz Gołębiewski
Ilość stron
Określa ilość stron, z których składa się książka.