Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków

Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków

  • Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków
- + Dopasuj

Produkt chwilowo niedostępny

Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków

dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:
Napisz sobie swój własny program!
  • Zanim rozpoczniesz pracę, czyli jak zainstalować odpowiednie programy
  • Bez tych klocków ani rusz, czyli co składa się na język C i jak tego używać
  • Im dalej w las, czyli jak stosować bardziej zaawansowane mechanizmy
Programowanie w języku C wcale nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać. W rzeczywistości może je opanować nawet uczeń podstawówki, o ile tylko będzie pamiętać o zasadach logiki oraz o przeznaczeniu poszczególnych elementów języka. Dlaczego więc tak trudno samemu nauczyć się programować? Przyczyna często tkwi w opisie języka programowania — podręczniki do nauki czyta się tak, jakby ich autorzy zapomnieli, dla kogo piszą. Jeśli nie masz ochoty przedzierać się przez specjalistyczny żargon, ale chcesz programować, ta książka pomoże Ci osiągnąć cel.

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje początkujący programista — od wskazówek w kwestii instalacji odpowiednich programów, przez omówienie niezbędnych komend, stałych i zmiennych, aż do tablic i funkcji. Dowiesz się, jak działają pętle i operatory, do czego służą struktury i unie, jak działają kompilator, preprocesor i linker. Wreszcie zrozumiesz, o co chodzi z operacjami wyjścia i wejścia, a także nauczysz się zapewniać bezawaryjne działanie Twojego programu. I nagle okaże się, że odkrywasz całkiem nowy, fascynujący świat, a porozumienie z Twoim komputerem jest w gruncie rzeczy dziecinnie proste! Sprawdź to!

  • Pierwszy program
  • Idea bibliotek i funkcji
  • Zmienne, stałe i funkcje
  • Tablice i pętle
  • Instrukcje warunkowe i operatory
  • Podstawy logiki
  • Operacje wejścia i wyjścia, podstawowa obsługa błędów
  • Enum i typedef
  • Struktury i unie
  • Malloc i free oraz stos i sterta
  • Operacje na plikach i parametry wejściowe programu
  • Preprocesor, kompilator i linker
  • Pliki nagłówkowe oraz static i extern
Ogólne

Producent

Helion

Ilość stron

104

Rok Wydania

2015

ISBN

978-83-283-1491-7

Autor

Michał Wiszniewski

Oprawa

Miękka

Gatunek

Poradnik - Oprogramowanie

Wydawca

Helion

Ekrany wyświetlające obraz w najwyższej możliwej rozdzielczości 4K Ultra HD stają się coraz popularniejsze. Gdy zaczęły pojawiać się na rynkum podchodzono do nich z pewną dozą ostrożności - i słusznie, bo jeszcze rok czy dwa lata temu, mimo posiadania ekranów, nie mieliśmy dostępnych zbyt wiele możliwości, żeby obaczyć video tej jakości.

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel