MediaMarkt wie, jak przyciągać uwagę odbiorców. Sieć od lat odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie, zaskakując innowacyjnością i przebojowością swoich kreacji reklamowych. Z początkiem wakacji ruszyła nowa kampania, której bohaterem jest „król disco polo” – Zenek Martyniuk.
Ostatnie miesiące w handlu przyniosły wiele zmian, wymuszając na rynkowych „graczach” poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i kierunków. Niezmiennie ważne pozostało jednak wsłuchiwanie się w potrzeby klientów, którzy oczekują od marek idealnie dopasowanej oferty produktowej oraz ciekawej, angażującej komunikacji. Pozytywne oddziaływanie na emocje to klucz do umacniania relacji z klientem.
W tę strategię wpisuje się najnowsza kampania MediaMarkt z Zenkiem Martyniukiem w roli głównej. W filmach i spotach reklamowych artysta wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych urządzeń i usług z bogatej oferty sieci. Wybór nie był przypadkowy – Zenek budzi niezwykle pozytywne emocje i cieszy się sympatią milionów Polaków. Celem kampanii jest poszerzenie grona klientów sklepu poprzez skuteczne dotarcie z nową formą przekazu.
Zenek Martyniuk to jedna z najbardziej znanych postaci w polskiej branży rozrywkowej. Jego muzyka łączy pokolenia i kojarzy się z doskonałą zabawą. „Król disco polo” jest stale obecny w mediach i bierze udział największych wydarzeniach rozrywkowych w kraju. Nasze badania pokazują, że Zenek Martyniuk doskonale sprawdza się w roli ambasadora sieci MediaMarkt – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.
Cieszę się ze współpracy z MediaMarkt. Osobiście jestem fanem nowych technologii i aktywnie korzystam z nich na co dzień, dlatego temat jest mi bliski. Mam nadzieję, że muzyczne rekomendacje w moim wykonaniu zachęcą wiele osób do korzystania z bogatej oferty tej sieci handlowej – mówi Zenek Martyniuk.