Wykorzystujemy pliki Cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji przedstawianych ofert oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego sklepu, aby zapewnić przyjemne wrażenia podczas przeglądania naszego serwisu. Korzystanie ze strony mediamarkt.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności Cookies oznacza, że pliki Cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat Cookies znajdziesz w Polityce Prywatności Cookies dostępnej pod linkiem kliknij kliknij tutaj
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.
Kredyt odroczony: pierwsza rata płatna do 6 miesięcy po podpisaniu umowy kredytowej. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla bezkosztowego kredytu ratalnego udzielanego za pośrednictwem Spółek z Grupy Media Markt przez Santander Consumer Bank S.A. lub BNP Paribas Bank Polska S.A. zwane każde z osobna „Bankiem”, wyliczona na dzień 26.01.2023 r. dla reprezentatywnego przykładu wynosi 0%. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50 000 zł. Spłata w 3 - 20 miesięcznych ratach po ustalonym okresie odroczenia. Udzielenie kredytu zależy od dokonanej przez dany Bank analizy zdolności kredytowej Klienta. Spółki z Grupy Media Markt współpracują z w/w Bankami i są umocowane do dokonywania w imieniu w/w Banków czynności faktycznych i prawnych związanych z zawieraniem umów o kredyt ratalny. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Szczegóły u sprzedawcy i na mediamarkt.pl
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.