Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

Media Markt obchodzi 15-te urodziny Polsce.

Sieć Media Markt wystartowała z kampanią urodzinową. Z okazji 15 rocznicy obecności w Polsce marka przygotowała akcję promocyjną “Urodzinowe okazje na 15 lat Media Markt” oraz poświęconą jej kampanię rekamową.
 

Pierwsze specjalistyczne sklepy Media Markt pojawiły się w Polsce w 1998 roku. Marka bardzo szybko wypracowała pozycję lidera na polskim rynku elektroniki użytkowej dzięki ofercie markowych produktów w niskich cenach. Obecnie sieć liczy 47 sklepów w 39 miastach kraju. Oferuje produkty wiodących światowych firm oraz atrakcyjne cenowo sprzęty marek własnych: ok., ISY, PEAQ i KOENIC. Firma prowadzi także sprzedaż online: od grudnia 2012 roku działa sklep internetowy mediamarkt.pl oferujący ponad 100 000 produktów. W 2013 roku sklep zyskał wersję mobilną.

 

Z okazji swoich 15 urodzin w Polsce Media Markt przygotował akcję “Urodzinowe okazje na 15 lat Media Markt” przy silnym wsparciu marketingowym. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej wykorzystującej działania w telewizji, radiu, prasie codziennej, internecie, w kinach i na outdoorze odbędzie się w dniach 5 - 12 września.

 

Kreacja wykorzystana w kampanii sygnalizuje zmiany, które marka planuje wprowadzić w swojej komunikacji. 30-sekundowy, wizerunkowy spot telewizyjny przedstawia inspirowaną kinem akcji scenę samochodowego pościgu policyjnego za grupą zamaskowanych osób. Ścigani oraz policjanci decydują się jednak
na przerwanie pogoni, aby skorzystać z niezwykłej oferty produktowej dostępnej w sklepie Media Markt.

 

Najnowszy spot w dynamiczny sposób pokazuje zabawny, wykreowany świat, którego bohaterowie to młodzi ludzie z dużym dystansem do życia. Dotychczasowe produkcje Media Markt były realistyczne, często kontrowersyjne, i towarzyszyło
im obowiązkowe hasło: „Nie dla idiotów”
– powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt. - Nasza kampania urodzinowa to początek zmian w kreowaniu wizerunku marki.

 

Spoty emitowane będą na antenach TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN oraz stacji tematycznych. Poza telewizyjnymi i radiowymi spotami wizerunkowymi kampania wykorzysta także spoty produktowe, informujące o konkretnych ofertach dostępnych w ramach urodzinowych promocji. Reklamy pojawią się również w prasie codziennej: na łamach Gazety Wyborczej, Faktu, Super Expressu i Przeglądu Sportowego. Oferta produktowa będzie także promowana w gazetce Media Markt, dostępnej
we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz na mediamarkt.pl.

 

Media do kampanii zakupiły: dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. i dom mediowy Universal McCann. Za kreację kampanii odpowiada Agencja Demner Merlicek & Bergmann, a za produkcję Agencja IDEAL Darek Szai Szendel. Działania PR koordynuje agencja TBWA PR.

 
 

Ponadto, w ramach świętowania jubileuszu, klienci odwiedzający stronę mediamarkt.pl mogą wziąć udział w interaktywnej grze: „Jedź po rabat na zakupy
w sklepie internetowym mediamarkt.pl”. Mają w ten sposób szansę wygrać rabat na zakupy w sklepie online. Gra nawiązuje do kreacji reklamowej. Użytkownik
ma za zadanie dotrzeć samochodem do sklepu Media Markt, uciekając przed policją. Nawigacja odbywa się za pomocą strzałek na klawiaturze. W stworzeniu gry pomagała agencja Golden Submarine.

 
 
 

Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej
w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel
i marketing. Obecnie Media Markt posiada w Polsce 47 sklepów.

 

powrót

pixel