Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

Media Markt przedłuża współpracę z Demner, Merlicek & Bergmann

Przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Media Markt został rozstrzygnięty. Opracowaniem strategii oraz jej realizacją zajmie się wiedeńska agencja kreatywna Demner, Merlicek & Bergmann.

W prezentacjach przetargowych udział wzięły agencje: Closbrothers, Demner Merlicek & Bergmann, GPD, Isobar oraz Walk Creative.

Spośród zaprezentowanych ofert po długiej dyskusji wybrano tę przygotowaną przez dotychczasowego partnera - agencję Demner, Merlicek & Bergmann.

Postanowiliśmy kontynuować współpracę z agencją Demner, Merlicek & Bergmann. - powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt. - Jest to agencja, która podczas przetargu zaprezentowała spójne, mocne rozwiązania, dopasowane do nowej strategii marki. Każda z przedstawionych linii kreatywnych całkowicie odpowiadała postawionym przez nas wymaganiom. Tym niemniej poziom większości prezentacji był wysoki, głównie w aspekcie kreatywności rozwiązań, dopasowania do osobowości marki oraz grupy docelowej.

Wiedeńska agencja reklamowa Demner, Merlicek & Bergmann pracowała dla Media Markt w latach 2004-2008, czyli od momentu wejścia marki do Polski oraz od roku 2012. W ramach dalszej współpracy agencja będzie odpowiedzialna za budowanie wizerunku marki oraz jej kompleksową obsługę reklamową. Współpraca mam mieć charakter długoterminowy i potrwa co najmniej dwa lata.

powrót

pixel