Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

Media Markt przygotowuje najlepsze okazje na koniec świata.

Wieszczony przez Majów koniec świata ma nastąpić 21 grudnia br.

 

W związku z powyższą datą sieć sklepów Media Markt przygotowała akcję promocyjną dla swoich klientów. Wspiera ją ogólnopolska kampania reklamowa pod hasłem „Eksplozja okazji na koniec świata”.

 

Kto powiedział, że oczekiwanie na koniec świata musi być pełne lęku i niepewności? Przecież można wtedy cieszyć się dobrym filmem, czy muzyką i w pełni korzystać z czasu, który pozostał. Taka właśnie idea przyświeca sieci sklepów Media Markt, która w swojej najnowszej kampanii proponuje klientom szeroki asortyment sprzętu z zakresu elektroniki użytkowej” w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

 

Wstępem do kampanii „Eksplozja okazji na koniec świata” był cykl trzech teaserów: „Koniec”, „Klamka zapadła” oraz „21.12.2012”, które pojawiły się w prasie oraz na nośnikach outdorowych, w spotach radiowych i telewizyjnych. Kolejnym etapem kampanii reklamowej są rozpoczynające się 11 listopada br. działania w kanałach ATL (prasa, radio, telewizja, kino, outdoor) oraz digital. Uzupełnieniem będą materiały POS. Spoty i reklamy emitowane w ramach kampanii będą odliczały czas pozostały do sądnego dnia 21. grudnia 2012 roku oraz prezentowały produkty z oferty Media Markt objęte akcją, które można zakupić w systemie rat 0%.

 

„Nie jesteśmy jedyną firmą, która marketingowo sięga po temat przepowiedni końca świata. Z pewnością jednak jesteśmy tą marką, która dzięki szerokiej ofercie nowoczesnych technologii, daje Klientom możliwość przyjemnego spędzenia czasu – niezależnie od tego ile go jeszcze zostało.”– mówi Ewelina Piątek, manager ds. marketingu Media Markt. „Jesteśmy przygotowani na każdą okoliczność.” – dodaje.

 

Spoty reklamowe będą emitowane w kinie, największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (m.in. TVN, TVP, Polsat, PR3, ZET, RMF FM). Kampania uwzględnia także szeroko zakrojone działania w Internecie (m.in. onet.pl, youtube.pl, wp.pl). Za kreację odpowiada agencja Demner, Merlicek & Bergmann, produkcją zajmuje się Studio Filmowe Ideal, filme reżyserował Darek Sz. Szendel, a operatorem zdjęć jest Paweł Edelman. Zakupu mediów dokonał Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. oraz Universal McCann.

 

 

powrót

pixel