Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

Media Markt wybrał agencję kreatywną

Media Markt wybrał agencję kreatywną

 

Znane są już wyniki przetargu na obsługę reklamową marki Media Markt. Opracowaniem długofalowej strategii oraz jej realizacją zajmie się wiedeńska agencja kreatywna Demner, Merlicek & Bergmann.

 

Przetarg miał za zadanie wyłonienie agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii komunikacji sieci Media Markt oraz jej stałą obsługą reklamową.
W dniu 6 września br. odbyły się prezentacje strategicznych i kreatywnych propozycji agencji zaproszonych do konkursu: Demner Merlicek & Bergmann, Opus B, Ogilvy, PZL. Spośród zaprezentowanych ofert wybrano tę przygotowaną przez agencję Demner, Merlicek & Bergmann.

 

„Media Markt jest międzynarodową marką o bardzo specyficznym i mocno osadzonym już wizerunku. Wybrana przez nas agencja dobrze rozumie obecna pozycję Media Markt i zaprezentowała spójną  koncepcję strategii reklamowej.” - powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.

 

Wiedeńska agencja reklamowa Demner, Merlicek & Bergmann pracowała dla Media Markt w latach 2004-2008, czyli od momentu wejścia marki do Polski. W ciągu czterech lat współpracy była odpowiedzialna za zbudowanie wizerunku marki oraz jej kompleksową obsługę reklamową. Nowy rozdział współpracy pomiędzy agencją a Media Markt rozpocznie się 1 października br. i potrwa co najmniej dwa lata.

 

 

powrót

pixel