MediaMarkt dołącza do akcji Godzina dla Ziemi WWF
MediaMarkt po raz kolejny dołącza do największej ekologicznej akcji społecznej Godzina dla Ziemi WWF, która jednoczy miliony ludzi na całym świecie. W sobotę 25 marca o godzinie 20:30 sklepy sieci wyłączą część oświetlenia, aby w ten symboliczny sposób wyrazić troskę o środowisko naturalne.
W tym roku akcja poświęcona jest walce z zanikiem różnorodności biologicznej. Według najnowszego raportu WWF Living Planet Report w ciągu ostatnich 50 lat liczebność populacji gatunków zmniejszyła się o 69%. W celu ochrony bioróżnorodności niezwykle ważna jest ochrona obszarów cennych przyrodniczo, ponieważ to one stanowią bezpieczny dom dla zamieszkujących je zwierząt. Poza symbolicznym wygaszeniem oświetlenia uczestnicy akcji mogą realnie wpłynąć na poprawę stanu przyrody, podpisując petycję w sprawie zwiększenia powierzchni obszarów chronionych.
Godzina dla Ziemi WWF odbywa się w ostatnią sobotę marca po to, żeby okazać troskę o naszą planetę i zainspirować społeczeństwo do podejmowania działań zmierzających do oszczędzania naturalnych zasobów Ziemi. W ten sposób pokazujemy, że piękno otaczającej nas natury nie jest nam obojętne i chcemy wspólnie zapewnić przyszłym pokoleniom jak najlepsze warunki do życia.
MediaMarkt od wielu lat uczestniczy w akcji poprzez wygaszanie części oświetlenia w sklepach i propagowanie idei akcji wśród konsumentów i pracowników.
Sieć wspiera również klientów w prowadzeniu zrównoważonego stylu życia, m.in. poszerzając ofertę produktów zużywających mniej wody i energii. Na szczególną uwagę zasługują urządzenia oznaczone logo BetterWay – są one szczególnie przyjazne dla środowiska – mówi Wioletta Batóg, rzecznik prasowy MediaMarkt.
W MediaMarkt warto zwrócić również uwagę na usługi przedłużające życie sprzętom i oszczędzające zasoby naturalne. Są to np. naprawy pogwarancyjne, wykup urządzeń, wynajem sprzętu RentMe, dodatkowa gwarancja czy zabezpieczenie ekranu urządzeń mobilnych.
Czytaj więcej

MediaMarktSaturn Polska wdraża nową platformę e-commerce dla swojego sklepu internetowego mediamarkt.pl. Rozwiązanie ma zapewnić użytkownikom unikalne wrażenia zakupowe i zwiększyć potencjał rozwoju sprzedaży online. Marka, we współpracy z firmą technologiczną Intive, tworzy unikatowy na polskim rynku produkt.

Najnowsza książka „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition” prof. Philipa Kotlera, światowej ikony marketingu, właśnie trafiła na rynek! To pierwsza publikacja tego autora poświęcona sukcesom marketingowym i wyzwaniom współczesnego marketingu w Polsce. Wśród przedstawionych marek znajduje się m.in. sieć MediaMarkt. Innowacyjne pomysły firmy mogą dzięki temu stać się inspiracją dla młodych marketingowców.

Z początkiem kwietnia 2023 r. Daniel Mikołajczyk został powołany na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za obszar operacyjny i marketingu w MediaMarktSaturn Polska.

MediaMarkt po raz kolejny dołącza do największej ekologicznej akcji społecznej Godzina dla Ziemi WWF, która jednoczy miliony ludzi na całym świecie. W sobotę 25 marca o godzinie 20:30 sklepy sieci wyłączą część oświetlenia, aby w ten symboliczny sposób wyrazić troskę o środowisko naturalne.

Z początkiem lutego 2023 r. do Zarządu MediaMarkt Polska został powołany Ziya Pariltili, dotychczasowy Wiceprezydent ds. Operacyjnych w Grupie MediaMarktSaturn. Jako Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy (Managing Director Commercial) objął w polskiej organizacji zarządzanie obszarami: zakup, category management, demand planning oraz polityka cenowa i asortymentowa.

MediaMarkt wspiera Fundację Serce Dziecka, promując kampanię 1,5% podatku na rzecz dzieci z wadami serca.

Z początkiem roku Agnieszka Mocarska dołączyła do zespołu MediaMarktSaturn Polska w funkcji Dyrektora Działu Kontrolingu.

Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył z początkiem roku Maciej Czajkowski, który objął funkcję Dyrektora Działu Prawnego, Compliance i Ochrony Danych Osobowych.

Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce. Do jego zadań należą m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.

Konsumenci oczekują jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Po raz kolejny wysoko ocenili sieć MediaMarkt, przyznając jej godło Złoty Laur Konsumenta 2023 w kategorii „Odpowiedzialna firma w branży ogólnopolskich marketów i sklepów internetowych”. Marka została również wyróżniona specjalnym medalem e-Laur X-lecia.