Wykorzystujemy pliki Cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji przedstawianych ofert oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego sklepu, aby zapewnić przyjemne wrażenia podczas przeglądania naszego serwisu. Korzystanie ze strony mediamarkt.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności Cookies oznacza, że pliki Cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat Cookies znajdziesz w Polityce Prywatności Cookies dostępnej pod linkiem kliknij kliknij tutaj
Ważne! NA CO NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI KURIERSKIEJ
Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera:
czy opakowanie nie jest naruszone
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń:
proszę spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody (dostępny u kuriera)
jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie po pokwitowaniu odbioru przesyłki, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu
protokół szkody musi być spisany przez kuriera w terminie do 5 dni od doręczenia
wypełnij poniższy formularz zgłoszenia szkody podczas dostawy, następnie zadzwoń na infolinię lub napisz maila załączając skan protokołu szkody i skan formularza zgłoszenia szkody podczas dostawy
NIE PRZYJMUJ PRZESYŁKI, KTÓRA JEST USZKODZONA LUB NIEKOMPLETNA.