Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

Odbiór paczki kurierskiej

Ważne! NA CO NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI KURIERSKIEJ
Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera:

  • czy opakowanie nie jest naruszone
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń:

  • proszę spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody (dostępny u kuriera)
  • jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie po pokwitowaniu odbioru przesyłki, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu
  • protokół szkody musi być spisany przez kuriera w terminie do 5 dni od doręczenia
  • wypełnij poniższy formularz zgłoszenia szkody podczas dostawy, następnie zadzwoń na infolinię lub napisz maila załączając skan protokołu szkody i skan formularza zgłoszenia szkody podczas dostawy
  • NIE PRZYJMUJ PRZESYŁKI, KTÓRA JEST USZKODZONA LUB NIEKOMPLETNA.

powrót

pixel