Odbiór paczki kurierskiej

Ważne! NA CO NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI KURIERSKIEJ
Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera:

  • czy opakowanie nie jest naruszone
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń:

  • proszę spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody (dostępny u kuriera)
  • jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie po pokwitowaniu odbioru przesyłki, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu
  • protokół szkody musi być spisany przez kuriera w terminie do 5 dni od doręczenia
  • wypełnij poniższy formularz zgłoszenia szkody podczas dostawy, następnie zadzwoń na infolinię lub napisz maila załączając skan protokołu szkody i skan formularza zgłoszenia szkody podczas dostawy
  • NIE PRZYJMUJ PRZESYŁKI, KTÓRA JEST USZKODZONA LUB NIEKOMPLETNA.

powrót

pixel
[script]var $productVariant = $('.js-product-variant'); if ($productVariant.length) { $productVariant.each(function() { var $this; $this = $(this).find('img'); $this.error(function() { $this.attr({ 'src': $this.attr('data-src-gallery') }); }).attr({ 'src': $this.attr('data-src-filemanager') }); }); $productVariant.on('click', function() { enp.APP.bundles.loader.loadingShow(); }); }[/script]