Odbiór zamówień w markecie

Po odbiór zamówionych produktów zapraszamy w godzinach pracy naszego marketu przez 2 dni po nadaniu wiadomości potwierdzającej dokonanie zamówienia. Zamówienie niezrealizowane w ww. terminie zostanie anulowane.

Jeśli produkt jest dostępny w wybranym przez Ciebie markecie, jego odbiór jest bezpłatny, natmiast jeśli musimy go ściągnąć z innego sklepu, za taką usługę pobierzemy opłatę 7 zł.

W celu odbioru produktu prosimy zgłosić się do Punktu Informacyjnego przy wejściu do marketu i pokazać elektroniczne zamówienie lub powołać się na jego numer, ewentualnie przedstawić wydruk wiadomości potwierdzającej zamówienie.


Jeśli zamówienie było opłacone z góry w sklepie poprosimy Cię o PIN, który otrzymałeś sms-em. Dodatkowo sprzedawca może poprosić o dowód tożsamości.

Lista marketów z godzinami otwarcia– kliknij link

powrót

pixel
[script]var $productVariant = $('.js-product-variant');if ($productVariant.length) { $productVariant.each(function() { var $this; $this = $(this).find('img'); $this.error(function() { $this.attr({ 'src': $this.attr('data-src-gallery') }); }).attr({ 'src': $this.attr('data-src-filemanager') }); }); $productVariant.on('click', function() { enp.APP.bundles.loader.loadingShow(); }); }[/script]