Odkryj w sobie dziecko z Media Markt

5 kwietnia br. rusza nowa kampania wizerunkowa sieci Media Markt pod hasłem “Odkryj w sobie dziecko!”. Zupełnie inna niż dotychczas kreacja wzbudza pozytywne emocje oraz podkreśla przyjemność płynącą z obcowania z nowymi technologiami.


Nowinki technologiczne stały się elementem naszego życia, bez którego nie wyobrażamy sobie ani pracy, ani spędzania czasu wolnego. Interaktywne urządzenia otwierają nas
na świat, dostarczają informacji i rozrywki, pozwalają na komunikację z bliskimi i przyjaciółmi. Dlatego zakup nowego telefonu, odtwarzacza czy telewizora dostarcza tak wiele radości.
W dokonaniu najlepszego wyboru od lat pomaga konsumentom sieć Media Markt. Profesjonalna obsługa i szeroki asortyment produktów sprawiają, że podjęcie decyzji staje się przyjemnością, a późniejsze testowanie sprzętu doskonałą zabawą. W obliczu nowinek technologicznych, każdy odkrywa w sobie dziecko. Takie właśnie pozytywne emocje - fascynacja i ciekawość, zostały podkreślone w najnowszej kampanii Media Markt.

Komunikacja sieci Media Markt jest dynamiczna i świeża, skierowana zarówno do młodych wielbicieli technologii, jak i osób poszukujących wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach. Jednak z biegiem czasu obserwujemy znaczne zmiany w nastawieniu klientów
do zakupu nowego telefonu czy telewizora. Coraz rzadziej takie decyzje są podyktowane koniecznością wymiany wysłużonego urządzenia, a coraz częściej pragnieniem posiadania czegoś wyjątkowego, nowoczesnego. Dlatego tym razem to nie atrakcyjna oferta cenowa jest w centrum zainteresowania, ale pozytywne emocje związane z procesem zakupu.
W najnowszej kampanii wizerunkowej postanowiliśmy z przymrużeniem oka pokazać,
że w życiu każdego z nas są momenty, kiedy czujemy dziecięcą radość i ciekawość. Jedną
z takich wyjątkowych chwil jest zakup tego jednego, wymarzonego urządzenia – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.

Nowa kampania Media Markt rusza już na początku kwietnia i z różnym natężeniem potrwa do końca roku. Działania komunikacyjne obejmą emisję spotów w radio i TV oraz reklamy w internecie:
•    telewizja: TVN, TVP1,TVP2, Polsat i stacje tematyczne,
•    radio: RMF FM, Radio ZET, TRÓJKA, PR4, RMF MAXXX, Zet Chili, Antyradio, Eska, TOK FM, ROCK RADIO;
•    internet: YouTube, Gazeta.pl, Spotify, Facebook, Filmweb.pl, Google oraz serwisy VOD: TVN Player.pl, Onet.pl. i Vod.tvp.pl.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Demner, Merlicek&Bergmann, która stworzyła również trzy wersje spotu telewizyjnego i reklamy radiowe. Kreacje w prasie przygotowane zostały przez agencję Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja holdingu), natomiast w internecie przez Golden Submarine. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez Universal McCann (TV) oraz we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Markt.

powrót

pixel
[script]var $productVariant = $('.js-product-variant');if ($productVariant.length) { $productVariant.each(function() { var $this; $this = $(this).find('img'); $this.error(function() { $this.attr({ 'src': $this.attr('data-src-gallery') }); }).attr({ 'src': $this.attr('data-src-filemanager') }); }); $productVariant.on('click', function() { enp.APP.bundles.loader.loadingShow(); }); }[/script]