MediaMarkt rozpoczyna sezon na Kolorowe Black Weeks – promocje, które pokochali Polacy
Polacy podczas Black Week - przedstawiamy wyniki badania przeprowadzonego przez SW Research dla MediaMarkt.
MediaMarkt, lider innowacji w branży elektronicznej, rozpoczyna sezon Black Weeks, wprowadzając rewolucyjne rozwiązania zakupowe i wyjątkowe promocje. Według najnowszych badań, to właśnie w tym okresie Polacy najchętniej dokonują zakupów sprzętu elektronicznego i AGD.
Polacy pokochali BlackWeeks
Najnowsze badania „Preferencje konsumentów odnośnie zakupów podczas Black Weeks” zrealizowane przez SW Research na zlecenie MediaMarkt w dniach 04/10 – 10/10.2024 pokazują, że aż 6 na 10 Polaków regularnie korzysta z listopadowych promocji, a dodatkowe 12% planuje dołączyć do tego grona w tym roku. Szczególnie aktywni są młodzi konsumenci - aż 94% osób poniżej 25. roku życia deklaruje uczestnictwo w wyprzedażach.
"Polacy pokochali zakupową gorączkę Black Weeks - aż 57% z korzystających z promocji uważa ten okres za złoty czas na upolowanie najlepszych okazji w roku. Co ciekawe, elektronika króluje na podium zakupów, zaraz za modą, plasując się na drugim miejscu listy najbardziej pożądanych produktów - tak zadeklarowało 47% uczestników naszego badania. W MediaMarkt doskonale rozumiemy te oczekiwania, dlatego przygotowaliśmy prawdziwą eksplozję promocji, która sprawi, że portfele naszych klientów będą równie zadowolone jak oni sami" - podkreśla Maciej Dolega, Rzecznik Prasowy MediaMarkt Polska.
Innowacje na miarę oczekiwań
W tym roku MediaMarkt wprowadził przełomowe rozwiązania:
- Express Delivery - dostawa w 90 minut dzięki partnerstwu z Uber Direct (produkty do 15 kg i do 8km od najbliższego sklepu MediaMarkt)
- Gwarancja Najniższej Ceny w ramach akcji "Chcesz Taniej, Miej Taniej"
- MediaMarkt otworzył w tym roku 5 nowych sklepów w formacie Xpress, w planach są kolejne otwarcia.
- Gaming Zones w 37 sklepach MediaMarkt w całej Polsce to kolejny projekt sieci realizowany tej jesieni. Premiery gier, turnieje, spotkania z influencerami gamingowymi to wszystko czeka na fanów gamingu jeszcze w tym roku.
Black Weeks w liczbach
- 84% dotychczasowych uczestników promocji Black Weeks planuje zakupy również w tym roku
- 77% osób powyżej 50. roku życia aktywnie korzysta z promocji
- Blisko 60% klientów uważa promocje Black Weeks za najkorzystniejsze w roku
"W MediaMarkt konsekwentnie rozwijamy strategię omnichannel, bo wiemy, że współczesny klient oczekuje bezproblemowego doświadczenia zakupowego. Tegoroczne Kolorowe Black Weeks to doskonały przykład takiego podejścia - łączymy atrakcyjne promocje z zaawansowanymi rozwiązaniami cyfrowymi, dając klientom pełną swobodę wyboru preferowanej ścieżki zakupowej. Blisko 6 na 10 osób (57%) kupujących lub planujących kupić elektronikę podczas Black Week robi to zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. To potwierdza, że przyszłość handlu należy do marek, które potrafią harmonijnie łączyć świat digital ze światem fizycznych sklepów" - wyjaśnia Maciej Dolega Rzecznik Prasowy MediaMarkt Polska
Gwarancje dla klienta
- Szybka dostawa przy zakupach online
- Pewność najniższej ceny na rynku
- Pełna transparentność promocji