MediaMarkt - sklep internetowy - RTV, AGD, komputery

Pogwarancyjne naprawy ekspresowe

Dlaczego warto wybrać naprawę w serwisie MediaMarkt?

Profesjonalnie

Naprawy realizowane są przez doświadczonych fachowców, dzięki czemu nasze usługi są na najwyższym poziomie.

Na wyciągnięcie ręki

Część napraw wykonujemy na miejscu w markecie. W pozostałych przypadkach serwis odwiedzi Klienta w domu w celu naprawy lub odbierze sprzęt do naprawy.

Kompleksowo

Zakres naszych usług jest szeroki. Naprawiamy zdecydowaną większość sprzętów i usterek.

Smartfony

Trudno dzisiaj funkcjonować bez sprawnego smartfona, dlatego zgłoś się do serwisu MediaMarkt.

Naprawimy Twój smartfon SZYBKO I SKUTECZNIE!

Najczęściej wykonywane naprawy:

  • wymiana wyświetlacza
  • wymiana baterii
  • wymiana obudowy
  • naprawa głośnika, mikrofonu
  • naprawa silniczka wibracyjnego
  • naprawa kamery i aparatu
  • naprawa złącza USB
  • przywrócenie ustawień fabrycznych
  • Regulamin usług teleinformatycznych: TUTAJ.

    W celu skorzystania z usługi zapraszamy do sklepów MediaMarkt.

    Naprawa w 3 krokach

    Przyjdź do MediaMarkt ze swoim uszkodzonym smartfonem

    W serwisie otrzymasz diagnozę i wycenę

    W wyznaczonym terminie odbierz sprawny sprzęt

    Telewizory

    Telewizor zaczął szwankować, a zbliża się ważny mecz lub kolejny sezon ulubionego serialu? Zgłoś się do serwisu MediaMarkt.

    Naprawimy Twój telewizor SZYBKO I SKUTECZNIE!

    Naprawiamy m. in.

    • uszkodzenia matrycy
    • awarie płyty głównej
    • awarie portów wejściowych
    • uszkodzenie głośników
    • awarie systemowe
    • Duże AGD

      Sprawne sprzęty AGD są niezbędne w każdym domu. Jeżeli Twoja lodówka, pralka lub płyta odmówiły posłuszeństwa zgłoś się do serwisu MediaMarkt.

      Usterki, które naprawiamy najczęściej:

      Kuchenka

    • Nie włącza się
    • Awaria dysz gazowych
    • Piekarnik nie grzeje/nie trzyma temperatury
    • Spalona żarówka w piekarniku
    • Lodówka

    • Nie chłodzi
    • Działa za głośno
    • Pralka

    • Nie pobiera/odprowadza wody
    • Awaria sterowania (nie działa pokrętło)
    • Awaria bębna
    • Zepsuty silnik
    • *Koszt ekspertyzy zależy od modelu urządzenia.

      Laptop i tablet

      Uszkodzony laptop? Niedziałający tablet?

      Nie martw się! Zgłoś się do serwisu MediaMarkt!

      Najczęstsze usterki, które naprawiamy:

      • Uszkodzony dysk twardy
      • Uszkodzony napęd optyczny
      • Reinstalacja systemu
      • Wymiana pękniętej obudowy
      • Zalana klawiatura
      • Wymiana baterii
      • Awaria karty graficznej
      • Awaria płyty głównej
      • ×

        Infolinia Instalacja i Montaż

        56

        FAQ – Naprawy pogwarancyjne Telewizory i AGD

        Reklamacje można zgłaszać poprzez e-mail info@mediamarkt.pl. Niezbędnym elementem reklamacji jest numer zlecenia, którego reklamacja dotyczy.
        Kontakt ze strony serwisu nastąpi najpóźniej w ciągu 48 godzin roboczych od momentu rejestracji zgłoszenia.
        Czas naprawy jest uzależniony od usterki, rodzaju produktu i dostępności części. Większość napraw realizowanych przez naszych podwykonawców zostaje zakończona w ciągu 14 dni od momentu zaakceptowania wyceny.
        Czas naprawy jest uzależniony od usterki, rodzaju produktu i dostępności części. Większość napraw realizowanych przez naszych podwykonawców zostaje zakończona w ciągu 14 dni od momentu zaakceptowania wyceny.
        Czas naprawy jest uzależniony od usterki, rodzaju produktu i dostępności części. Większość napraw realizowanych przez naszych podwykonawców zostaje zakończona w ciągu 14 dni od momentu zaakceptowania wyceny.
        Nie. Produkty drobne naprawiamy w serwisach centralnych, umawiamy kuriera do odbioru sprzętu. Sprzęt może być odebrany z dowolnego miejsca: pracy, domu, itd.
        Tak, obsługa serwisu może dokonać wstępnej wyceny kosztów usługi, po zapoznaniu się objawami usterki lub też określić czy naprawa będzie możliwa do wykonania. Wycena ostateczna jest możliwa tylko i wyłącznie po diagnozie sprzętu. Wstępna wycena usługi podczas rozmowy telefonicznej jest dla Klienta bezpłatna.
        Tak. Każdy Klient otrzymuje 90 dni gwarancji na wykonaną usługę.
        Tak, na każdym etapie Klient otrzymuje informacje, na temat aktualnego etapu realizacji zgłoszenia. O zmianie etapu, klient jest informowany telefonicznie (SMS) lub w formie e-mail, zależnie od wybranej przez klienta, preferowanej formy kontaktu.
        Płatności należy dokonać bezpośrednio w serwisie wykonującym usługę: gotówką lub kartą, o ile serwis oferuje taką możliwość. Serwis indywidualnie poinformuje, w jaki sposób należy to zrobić. Serwis może poprosić o wpłacenie zadatku, zanim przystąpi do wykonania usługi.

        powrót

        [script]var loadEditorJS;loadEditorJS = function() { var docRef, checkStr, getUrlParameter, isOpened, closeTimer; getUrlParameter = function(urlParam) { var param, regex, results; param = urlParam.replace(/[\[]/, '\\[').replace(/[\]]/, '\\]'); regex = new RegExp('[\\?&]' + param + '=([^&#]*)'); results = regex.exec(location.search); return results === null ? '' : decodeURIComponent(results[1].replace(/\+/g, ' ')); }; docRef = document.referrer; checkStr = 'saturn.pl'; if (docRef.indexOf(checkStr) > -1 || getUrlParameter('redirected') === '1') { closeTimer = 10000; $.extend(true, $.magnificPopup.defaults, { tClose: 'Zamknij (Esc)' }); $.magnificPopup.open({ items: { src: '#js-footerPopup', type: 'inline' }, mainClass: 'mfp-fade', closeOnContentClick: true, closeOnBgClick: true, closeBtnInside: true, showCloseBtn: true, enableEscapeKey: true, callbacks: { open: function() { var popup; popup = this; isOpened = true; setTimeout(function() { if (isOpened) { popup.close(); } }, closeTimer); }, close: function() { isOpened = false; } } }); } if (typeof loadLpJS === 'function') { loadLpJS(); }};[/script]
        pixel