Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

Rozpocznij mundial z Media Markt!

Z okazji nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, Media Markt uruchamia kolejną edycję akcji “Ustrzel darmowe zakupy”. Każdy, kto w dniach od 11 do 18 czerwca zrobi zakupy w jednym z marketów, będzie mógł zagrać
o zwrot wydanych pieniędzy. Wystarczy trafić do bramki.  

Media Markt zaprasza wszystkich fanów piłki nożnej do wspólnej zabawy jeszcze przed rozpoczęciem zmagań piłkarzy podczas mundialu w Brazylii. Od 11 do 18 czerwca w ramach akcji promocyjnej „Ustrzel darmowe zakupy” w sklepach Media Markt będzie można poczuć przedsmak sportowych emocji. Każdy, kto strzeli gola, uzyska zwrot pieniędzy za sprzęt zakupiony w markecie.

Nasza ubiegłoroczna akcja cieszyła się ogromną popularnością. Klienci wielokrotnie pytali, czy będziemy ją powtarzać. Zdecydowaliśmy, że Mistrzostwa Świata to idealna okazja, aby to zrobić. Zachęcamy do odwiedzin jednego z naszych 48 sklepów, gdzie rozstawimy specjalne bramki. Celny strzał to szansa na wyjątkowe zakupy – mówi Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.

Każdy klient, który dokona danego dnia zakupów w sklepie Media Markt, może oddać tylko jeden strzał. Trafienie będzie potwierdzane przez pracownika Media Markt, a następnie szczęśliwy strzelec otrzyma zwrot pieniędzy za kupiony sprzęt. Wyzwanie będzie można podejmować przez cały czas w godzinach otwarcia marketu. Szczegółowe informacje na temat akcji można znaleźć w regulaminie dostępnym w sklepach Media Markt oraz na stronie internetowej www.mediamarkt.pl.  

Działania reklamowe prowadzone są na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, youtube, w stacjach telewizyjnych TVP 1 i TVP 2, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych, w stacja radiowych, m.in. ZET, RMF, RMF Maxxx, Trójka, PR1 i  na nośnikach outdoorowych. Za zakup mediów odpowiada Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. oraz Universal McCann (telewizja).

powrót

pixel