Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj
×
0 0

Sponsoring kibiców trwa nieustająco

Zgodnie z aktualnym hasłem Media Markt: „Nie sponsorujemy gwiazd futbolu. Sponsorujemy kibiców!”, rozpoczyna się najbardziej gorący okres dla fanów piłki nożnej i nowych technologii. Przedmeczowe emocje wzrastają za sprawą coraz większego sponsorowania kibiców przez sieć Media Markt.

 



Od soboty, 14 kwietnia, rozpoczyna się nowy etap popularnej kampanii Media Markt „Sponsorujemy kibiców!”, który potrwa aż do rozpoczęcia piłkarskiego turnieju. Tym razem kibice mogą otrzymać nagrody za udział w oryginalnym konkursie. Wystarczy nagrać krótki, zabawny i zaskakujący film przedstawiający swój entuzjazm podczas kibicowania. Nagrodą główną jest emisja zwycięskiego filmu w telewizji, w bloku reklamowym poprzedzającym mecz otwarcia mistrzostw Polska – Grecja oraz cenne nagrody rzeczowe: telewizor 3D marki Samsung o wartości 12 999,- zł oraz cztery kamery marki Sony o wartości 2500,- zł za sztukę.

 



Swoje filmy kibice mogą nadsyłać na specjalnie stworzony przez Media Markt profil na Facebook’u: facebook.com/SponsorujemyKibicow, gdzie odbędzie się głosowanie na najlepszy film. Konkurs otwarty jest dla wszystkich zainteresowanych: amatorów dobrej zabawy, prawdziwych kibiców, twórców filmowych i każdego, kto potrafi wyrazić swoje niespotykane zaangażowanie jako fan futbolu.

 



„Chcemy w realny sposób wspierać prawdziwych fanów piłki nożnej. Każdy z nich ma indywidualną wrażliwość i swoją miłość do piłki nożnej określa na różne sposoby. Teraz otrzymują możliwość zaprezentowania się przed milionami innych kibiców dopingujących Polaków 8 czerwca przed telewizorami.” – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu Media Markt.

 


Kampania informacyjna dotycząca konkursu filmowego potrwa od 14 kwietnia do 15 maja, następnie odbędzie się prezentacja najlepszych filmów i internetowe głosowanie. Zwycięzcę oraz osoby wyróżnione poznamy na początku czerwca.

 



Za koncepcję kampanii, opracowanie i przygotowanie akcji odpowiadają dwie agencje kreatywne: Opus B oraz Demner, Merlicek & Bergmann oraz Agencję Internetową i E Net Production.



Media do kampanii: telewizja, internet, prasa codzienna, outdoor i radio zostały zakupione przez dział planowania mediów Media Saturn Holding i przez dom mediowy Universal McCann.
 

powrót

pixel