Usługi MediaMarkt - Konfiguracja, wymiana baterii, ochrona ekranu

Profesjonalna pomoc
Zobacz, w czym możemy Ci pomóc ze smartfonem!
INFORMACJE OGÓLNE
Trudno dzisiaj funkcjonować bez sprawnego smartfona, dlatego w MediaMarkt przygotowaliśmy kompleksowe usługi dedykowane urządzeniom mobilnym. W naszym serwisie naprawisz uszkodzony telefon, zbity ekran oraz wymienisz baterię. Pomożemy Ci także w konfiguracji nowego urządzenia, naklejeniu szkła na wyświetlacz oraz przycięciu karty SIM. Sprawdź szczegóły.
W sklepie internetowym usługi dostępne tylko przy wyborze opcji „odbiór w sklepie” i „płatność w sklepie”.
- KONFIGURACJA PODSTAWOWA SMARTFONA
- PRZEGRYWANIE DANYCH SMARTFON
- MONTAŻ FOLII/SZYBY NA SMARTFONA
- PRZYCIĘCIE KARTY SIM
- PRZYWRÓCENIE SMARTFONA DO USTAWIEŃ FABRYCZNYCH
- PAROWANIE URZĄDZEŃ BLUETOOTH
- WYMIANA WYŚWIETLACZA W smartfonie
- WYMIANA BATERII w Smartfonie
- Prosta naprawa Smartfona
- OCHRONA EKRANU/Folie na smartfona
- OPROGRAMOWANIE ZABEZPIECZAJĄCE MCAFEE
- FOLIA ANTYBAKTERYJNA NA EKRAN
- WYMIANA SMARTFONA NA KARTĘ PODARUNKOWĄ
- Rozpakowanie opakowania i wyjęcie urządzenia
- Podłączenie i uruchomienie urządzenia
- Ustawienie języka, kraju, daty, ewentualnie nazwy użytkownika i hasła na życzenie klienta
- Ustawienie preferencji dodatkowych użytkownika
- Aktualizacja systemu operacyjnego
- Wyłączenie i spakowanie urządzenia
Przygotowanie sprzętu do codziennego użytku zgodnie z preferencjami klienta.
ZAKRES USŁUGI:
- Transfer kontaktów/SMS/video/zdjęć/audio/aplikacje
- Tworzenie kopii zapasowej danych na pendrive
- Wydrukowanie kontaktów lub zapisanie do pliku (xls)
Pomożemy Ci przenieść wszelkie dane ze smartfona na smartfon. Na życzenie klienta zapiszemy kopię zapasową na pendrive.
ZAKRES USŁUGI:
- Naklejenie folii lub szyby zakupionej w dowolnym punkcie sprzedaży MediaMarkt.
Profesjonalne zamontowanie folii na urządzeniu
ZAKRES USŁUGI:
*Cena nie zawiera kosztu samej folii/szyby
- Przycięcie karty SIM do wymaganego formatu
Możliwość skorzystania z dotychczasowej karty SIM na nowym urządzeniu bez konieczności wymiany karty na nową.
ZAKRES USŁUGI:
- Włączenie smartfona
- Uruchomienie programu Recovery
- Usunięcie wszystkich plików i przywrócenie ustawień fabrycznych
- Zrestartowanie smartfona i sprawdzenie poprawności procesu
- Wyłączenie smartfona
Przywrócenie smartfona do ustawień fabrycznych spowoduje przyspieszenie systemu poprzez usunięcie plików spowalniających pracę telefonu. Czynność ta jest także zalecana przed sprzedażą urządzenia, by osobiste dane nie dostały się w niepowołane ręce.
ZAKRES USŁUGI:
Uwaga! Wszystkie dane z urządzenia zostaną utracone- Połączenie urządzeń przez Bluetooth
- Ustawienie stałego lub automatycznego parowania urządzeń
- Sprawdzenie poprawności połączenia
Sparujemy Twojego smartfona z dowolnie wybranym przez Ciebie urządzeniem. Połączenie Bluetooth umożliwi bezprzewodową komunikację między sprzętami.
ZAKRES USŁUGI:
- Wymiana wyświetlacza w smartfonach marki Samsung, Apple, LG i Huawei
ZAKRES USŁUGI:
- Wymiana baterii w smartfonach marki Samsung, Apple, LG i Huawei
ZAKRES USŁUGI:
- Naprawy smartfonów marek Samsung, Apple, LG i Huawei ustalane indywidualnie
ZAKRES USŁUGI:
Świadczymy profesjonalne usługi naklejania folii na ekrany smartfonów. Taka ochrona wyświetlacza sprawi, że Twój telefon będzie bezpieczny podczas upadków.
- Program antywirusowy
- Kontrola rodzicielska
- Bezpieczne przeglądanie stron
- Ochrona na wielu urządzeniach
- Menedżer haseł
- Szyfrowanie plików
Roczny pakiet gwarantuje ochronę dla nieograniczonej liczby urządzeń.
ZAKRES PAKIETU:
- Ochrona antybakteryjna
- Ochrona urządzenia przed zarysowaniami
- Idealne dopasowanie do urządzenia
- Zachowanie jakości obrazu
- Wysoka wytrzymałość materiału
Zadaniem folii jest chronić ekran, dbać o Twoje zdrowie i komfort korzystania z urządzenia.
ZAKRES:
O szczegóły zapytaj w sklepie.
zobacz szczegóły- Zniżka na zakup nowego telefonu
- Porządek w szufladzie
- Dbanie o środowisko
Przynieś swój smartfon do MediaMarkt i wymień go na kartę podarunkową lub zniżkę na paragonie!
KORZYŚCI:
Usługa dostępna wyłącznie w sklepach stacjonarnych.
zobacz szczegółyGDZIE ZNAJDZIESZ USŁUGĘ?
JAK SPRAWDZIĆ KOSZT DOSTAWY?
Na karcie produktu
Pod ceną produktu w strefie „Instalacja i konfiguracja sprzętu”.
Poniższy obrazek przedstawia umiejscowienie usługi na stronie produktu:

W koszyku
Pod zdjęciem produktu w strefie „Instalacja i konfiguracja sprzętu”, po wybraniu odbioru i płatności w sklepie.
Poniższy obrazek przedstawia umiejscowienie usługi w koszyku:

ZGŁASZANIE PROBLEMÓW:
poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 17:00
telefon: 799 35 35 35