Jak ustawić godzinę w opasce?
To naprawdę proste. Wystarczy, że w Twoim smartfonie będzie aktywna opcja łączenia z akcesoriami z użyciem Bluetootha.
Jak to zrobić?
- Włącz Bluetooth.
- Jeśli Twój smartfon wykryje opaskę sportową, sparuj oba urządzenia. Następnym razem powinny się automatycznie.
Po wykonaniu tych kroków wyświetlająca się na smartbandzie godzina będzie zgodna z tą ustawioną na smartfonie dokładnie co do sekundy! Automatyczna synchronizacja przyda się m.in. podczas zmiany czasu na zimowy bądź letni.
Ustawić godzinę można także, przesuwając palcem po tarczy i szukając ustawień na jednym z kolejnych ekranów. Wybierz „System” – „Data i godzina” – „Wybierz ustawienia daty i godziny” (lub podobnie, zależnie od opaski).
Ostatnia ważna kwestia dotyczy strefy czasowej. Jej zmiana jest dostępna także z poziomu samej inteligentnej opaski, zwykle w tej samej sekcji co data oraz godzina. Warto jednak skorzystać z automatycznie wybranej strefy czasowej, aby mieć pewność, że godzina zawsze będzie aktualna.
Jeśli opaska nie łączy się z telefonem, wyłącz Bluetooth i włącz go ponownie. Problemem może być też niezaktualizowana wersja aplikacji przypisanej do modelu smartbanda. Aby to sprawdzić, wejdź w ustawienia aplikacji – tam znajdziesz informację, czy aktualna wersja jest tą najnowszą.