MM logo red

Złóż zamówienie do godz. 22:00, a dostawę kurierem otrzymasz nawet już jutro ZA DARMO!

 

Zwroty produktu kupionego w MediaMarkt

Sprawdź, ile masz czasu na zwrot

Dokonując zakupu poprzez stronę internetową mediamarkt.pl, poprzez Aplikację lub za pośrednictwem Infolinii masz następujący czas na zwrot bez podania przyczyn. Poniższe terminy liczymy od dnia dostarczenia towaru.

  • Uczestnik myMediaMarkt

    wydłużony termin aż do 45 dni

  • Klient indywidualny

    (Konsument lub przedsiębiorca korzystający z praw konsumenta) 30 dni

  • Klient biznesowy

    (kupujący nie będący konsumentem i nie korzystający z praw przysługujących konsumentom) 7 dni

W jaki sposób możesz zwrócić produkt?

Zwroty online

Zwrot online

Zwróć produkt łatwo i wygodnie, korzystając z naszej opcji zwrotu online. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu i odeślesz produkt, a my zadbamy o resztę.

Zwroty w sklepie

Zwrot w sklepie stacjonarnym

Przynieś produkt do wybranego sklepu stacjonarnego MediaMarkt i zrealizuj zwrot osobiście - szybko, bezproblemowo i blisko Ciebie.

Zwrot produktu kupionego przez stronę Mediamarkt.pl

Krok 01 zwroty

KROK 1

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu

  • Klikając w link pobierzesz druk odstąpienia od umowy sprzedaży w formacie PDF.
  • Wydrukuj go i wypełnij
  • Wypełnienie tego formularza nie jest obowiązkowe. Pomaga jedynie w przyspieszeniu zwrotu. Inną metodą zgłoszenia odstąpienia od umowy jest skorzystanie z formularza kontaktowego. Po zgłoszeniu odstąpienia tą metodą zwróć produkt w ciągu 14 dni.

Krok 02 zwroty

KROK 2

Spakuj i odeślij produkt razem z wypełnionym formularzem

  • Przejdź do formularza zwrotu, w którym nadasz swoją przesyłkę. Adres wysyłki MediaMarkt Dział Zwrotów, ul. Kolejowa 1, 05-500 Piaseczno.
  • Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia.

Krok 03 zwroty

KROK 3

Sprawdzimy Twój zwrot i po jego zatwierdzeniu zwrócimy Ci pieniądze.

  • Sprawdzimy stan zwracanego produktu i czy podlega on prawu do odstąpienia od umowy.
  • Poniżej znajdziesz informację, jaki powinien być stan produktu i czego nie możesz zwrócić.

Stan zwracanego produktu

Nie ma opisu obrazu

Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony)

Nie ma opisu obrazu

Dopuszczamy użycie produktu zgodne z jego przeznaczeniem

Nie ma opisu obrazu

Zalecamy, aby zwracany produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy, wybierając temat Zwroty i reklamacje produktów.

Przejdź do formularza kontaktowego

Sprawdź poniższą listę produktów, kupionych na odległość, które nie podlegają zwrotowi:

  • Jeżeli wcześniej zapieczętowanie opakowanie zostało otwarte przez Kupującego np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.

Zwrot produktu kupionego w sklepie stacjonarnym MediaMarkt

Dowód zakupu potrzebny do zwrotu

KROK 1

Przygotuj produkt i dowód zakupu

Pamiętaj, aby przygotować i wziąć ze sobą zwracany sprzęt oraz dowód zakupu, na przykład paragon lub fakturę.

Dogodny sposób zwrotu produktu

KROK 2

Wybierz dogodny sposób zwrotu produktu

  • osobiście w dowolnym sklepie sieci MediaMarkt
  • wysyłając na adres sprzedającego (adres znajduje się w górnej części paragonu nad numerem rej. BDO; patrz: zdjęcie poniżej, lub na fakturze VAT). Pamiętaj, że Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Nie ma opisu obrazu

KROK 3

Wybierz dogodny sposób zwrotu należności

  • zwrot ceny zakupu urządzenia w formie karty podarunkowej;
  • wymiana na dowolnie wybrany towar o takiej samej lub wyższej cenie detalicznej (towar droższy za dopłatą różnicy ceny).


W przypadku produktów zakupionych w promocji prosimy o zapoznanie się z regulaminem promocji.

Uwaga prawna: Powyżej opisane procedury wymiany i zwrotu dla Sklepów stacjonarnych nie ograniczają wykonania przez Klienta będącego Konsumentem uprawnień ustawowych, w szczególności wynikających z ustawy z dn. 23.04.1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145) lub ustawy z dnia 30.05.2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287).

Regulamin zwrotu towarów zakupionych stacjonarnie w sklepach MediaMarkt

Znajdź najbliższy sklep MediaMarkt

Sprawdź jakie produkty nie podlegają zwrotowi i wymianie:

  • urządzenia mające kontakt z żywnością, wodą lub służące do użytku osobistego, mogące mieć, zgodnie z ich przeznaczeniem, kontakt z naskórkiem, włosami, które zostały wypakowane z oryginalnego opakowania (w szczególności czajniki, ekspresy do kawy, golarki, depilatory, słuchawki douszne itp.);
  • urządzenia w otwartym opakowaniu jednorazowym (w szczególności typu blister)
  • urządzenia dla których producent udostępnia aktualizacje po zarejestrowaniu dołączonego, jednorazowego kodu (np. nawigacje);
  • urządzenia, z których nie zostały usunięte dane związane z rejestracją produktu np. konta na Apple Store, sklep Play itp.;
  • wszystkie produkty Apple;
  • urządzenia noszące widoczne ślady użytkowania (w tym drukarki ze zużytym tonerem, tuszem);
  • produkty chronione prawem autorskim (oprogramowanie, gry, muzyka, filmy, książki itp.);
  • materiały eksploatacyjne;
  • płyty DVD, CD, CD-R, CD-RW, i inne nośniki danych lub zapisu cyfrowego (w otwartym opakowaniu);
  • karty uzupełniające konta w usługach pre-paid;
  • Karty POSA, czyli karty z nadrukowanym kodem aktywacyjnym do produktu, ukrytym pod polem zdrapki lub w inny sposób;
  • PIN na wydruku, czyli kod do produktu wydrukowany na paragonie.

Ile czasu zajmuje zwrot płatności?

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży zwrot środków następuje w ciągu 14 dni; jeżeli zwrot środków wynika z innych przyczyn to zwrot środków następuje niezwłocznie (zwykle w ciągu kilku dni roboczych).

W jaki sposób dokonywany jest zwrot płatności?

  • Zwrot płatności za zakupy złożone online

    Jeśli płatność była dokonana w markecie lub z opcją pobrania, otrzymasz zwrot płatności w formie gotówki.

    Jeśli zamówienie opłacono przez BLIK, płatności online (e-przelew, karta) lub przelewem tradycyjnym, zwrot płatności nastąpi tą samą metodą płatności.

  • Zwrot płatności za zakupy dokonane stacjonarnie

    Jeśli zakupu dokonano w markecie, zwrot płatności nastąpi w formie karty podarunkowej.

  • Specjalne sytuacje dotyczące zwrotu płatności

    • W przypadku płatności dokonanych przez szybkie raty online zajmiemy się wszystkimi formalnościami.

    • Dla odroczonej płatności PayPo, jeśli nie zrealizujesz płatności, PayPo skontaktuje się z Tobą w celu rozwiązania umowy.

Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia

Możesz zgłosić chęć anulowania zamówienia poprzez formularz kontaktowy. Wypełniając go pamiętaj, żeby podać numer zamówienia.

Uwaga: zamówienia nie będziemy mogli anulować, gdy przesyłka zostanie wysłane do wybranego przez Ciebie miejsca odbioru. W tej sytuacji możesz zgłosić firmie kurierskiej zamiar nieodebrania przesyłki.