
Zwrot online
Zwróć produkt łatwo i wygodnie, korzystając z naszej opcji zwrotu online. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu i odeślesz produkt, a my zadbamy o resztę.
Złóż zamówienie do godz. 22:00, a dostawę kurierem otrzymasz nawet już jutro ZA DARMO!
Dokonując zakupu poprzez stronę internetową mediamarkt.pl, poprzez Aplikację lub za pośrednictwem Infolinii masz następujący czas na zwrot bez podania przyczyn. Poniższe terminy liczymy od dnia dostarczenia towaru.
wydłużony termin aż do 45 dni
(Konsument lub przedsiębiorca korzystający z praw konsumenta) 30 dni
(kupujący nie będący konsumentem i nie korzystający z praw przysługujących konsumentom) 7 dni
Zwróć produkt łatwo i wygodnie, korzystając z naszej opcji zwrotu online. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu i odeślesz produkt, a my zadbamy o resztę.
Przynieś produkt do wybranego sklepu stacjonarnego MediaMarkt i zrealizuj zwrot osobiście - szybko, bezproblemowo i blisko Ciebie.
KROK 1
KROK 2
KROK 3
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy, wybierając temat Zwroty i reklamacje produktów.
Przejdź do formularza kontaktowegoJeżeli wcześniej zapieczętowanie opakowanie zostało otwarte przez Kupującego np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.
KROK 1
Pamiętaj, aby przygotować i wziąć ze sobą zwracany sprzęt oraz dowód zakupu, na przykład paragon lub fakturę.
KROK 2
KROK 3
W przypadku produktów zakupionych w promocji prosimy o zapoznanie się z regulaminem promocji.
Uwaga prawna: Powyżej opisane procedury wymiany i zwrotu dla Sklepów stacjonarnych nie ograniczają wykonania przez Klienta będącego Konsumentem uprawnień ustawowych, w szczególności wynikających z ustawy z dn. 23.04.1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145) lub ustawy z dnia 30.05.2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287).
Regulamin zwrotu towarów zakupionych stacjonarnie w sklepach MediaMarkt
W przypadku odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży zwrot środków następuje w ciągu 14 dni; jeżeli zwrot środków wynika z innych przyczyn to zwrot środków następuje niezwłocznie (zwykle w ciągu kilku dni roboczych).
• Jeśli płatność była dokonana w markecie lub z opcją pobrania, otrzymasz zwrot płatności w formie gotówki.
• Jeśli zamówienie opłacono przez BLIK, płatności online (e-przelew, karta) lub przelewem tradycyjnym, zwrot płatności nastąpi tą samą metodą płatności.
Jeśli zakupu dokonano w markecie, zwrot płatności nastąpi w formie karty podarunkowej.
• W przypadku płatności dokonanych przez szybkie raty online zajmiemy się wszystkimi formalnościami.
• Dla odroczonej płatności PayPo, jeśli nie zrealizujesz płatności, PayPo skontaktuje się z Tobą w celu rozwiązania umowy.
Możesz zgłosić chęć anulowania zamówienia poprzez formularz kontaktowy. Wypełniając go pamiętaj, żeby podać numer zamówienia.
Uwaga: zamówienia nie będziemy mogli anulować, gdy przesyłka zostanie wysłane do wybranego przez Ciebie miejsca odbioru. W tej sytuacji możesz zgłosić firmie kurierskiej zamiar nieodebrania przesyłki.