MM logo red

Regulamin myMediaMarkt

Regulamin myMediaMarkt (wersja 1.1 z dnia 22 kwietnia 2024 roku)

Dziękujemy, że wyraziłeś zainteresowanie naszym programem myMediaMarkt. Chcemy zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenia technologiczne w jak najlepszej cenie. Zanim przystąpisz do myMediaMarkt zapoznaj się z poniższym Regulaminem. Jeżeli jesteś już naszym Uczestnikiem to świetnie! Pamiętaj, że zawsze masz dostęp do aktualnej wersji Regulaminu na stronie internetowej: https://mediamarkt.pl/pl/legal/mymediamarkt-regulamin.

I. ZACZYNAMY OD INFORMACJI OGÓLNYCH


1. Regulamin myMediaMarkt (zwany dalej Regulaminem) określa zasady Twojego udziału w myMediaMarkt oraz korzyści wynikające z Twojego udziału w tym Programie. Regulamin określa również sytuacje, w których możemy być zmuszeni do zmiany Regulaminu lub do zakończenia funkcjonowania Programu myMediaMarkt – w tych przypadkach oczywiście poinformujemy Cię z odpowiednim wyprzedzeniem o zaistniałej sytuacji.

2. myMediaMarkt jest programem w sieci sklepów Media Markt na terenie Polski.

3. Organizatorem myMediaMarkt jest spółka Media Saturn Online spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: 02-222 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 179, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000403979, o numerze REGON 145902629, NIP 7010327611, numer BDO: 000011584 (zwana dalej Organizatorem).


4. Program myMediaMarkt jest uznawany, akceptowany i realizowany przez wszystkich Sprzedawców w ich Sklepach. W każdym Sklepie możesz korzystać z myMediaMarkt.

II. WYJAŚNIJMY SOBIE KILKA POJĘĆ, KTÓRYMI BĘDZIEMY SIĘ POSŁUGIWAĆ

Poniższym pojęciom nadajemy w Regulaminie następujące znaczenie:

  1. Aplikacja Mobilna – aplikacja udostępniona klientom, którą można zainstalować na urządzeniach typu smartfon umożliwiająca Uczestnikowi m.in. dostęp do Konta myMediaMarkt. Szczegółowe warunki korzystania z Aplikacji Mobilnej zawarte są w odrębnym regulaminie przygotowanym dla tej aplikacji;
  2. Akcja Promocyjna – obietnica złożona publicznie przez Organizatora lub przez Sprzedawcę (Sprzedawców), na podstawie której Uczestnikom mogą zostać przyznane dodatkowe korzyści po spełnieniu przez Uczestnika warunków opisanych w zasadach takiej akcji np. w odrębnym regulaminie;
  3. Karta myMediaMarkt – przyporządkowana wyłącznie do Uczestnika karta w formie plastikowej albo elektronicznej z indywidualnym numerem oraz dodatkowym oznaczeniem indywidualizującym Kartę oraz umożliwiającym jej odczyt przez Sprzedawcę celem identyfikacji Uczestnika. Karta pozostaje własnością Organizatora. Karta ma charakter spersonalizowany i nie działa na okaziciela. Dotychczasowa plastikowa Karta Klubu Media Markt, jest nadal aktywna i odnoszą się do niej postanowienia dotyczące Karty myMediaMarkt;
  4. myMediaMarkt lub Program myMediaMarkt – usługa świadczona Uczestnikowi przez Organizatora, w tym także drogą elektroniczną, na zasadach określonych w Regulaminie, umożliwiająca dostęp do dodatkowych korzyści przyznawanych Uczestnikowi przez Organizatora oraz przez Sprzedawców w związku z dokonywaniem transakcji u Sprzedawców;
  5. Uczestnik – to Ty, jeżeli już przystąpiłaś (przystąpiłeś) lub przystąpisz do Programu myMediaMarkt i jednocześnie masz ukończony 18 rok życia oraz kupujesz u nas towary lub usługi jako: a) konsument, tj. osoba, która nie prowadzi działalności gospodarczej lub zawodowej albo prowadzi taką działalność, ale zakup nie jest bezpośrednio związany z prowadzoną przez Ciebie działalnością gospodarczą lub zawodową Przykład: gdy prowadzisz działalność gospodarczą w postaci biura rachunkowego, ale kupujesz u nas pralkę do swojego prywatnego mieszkania albo b) jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z Twoją działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy zakupu wynika, że nie posiada ona dla Ciebie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Przykład: gdy prowadzisz działalność gospodarczą w postaci salonu kosmetycznego i kupujesz u nas laptopa lub niszczarkę w celu prowadzenia rezerwacji wizyt klientów, prowadzenia korespondencji z klientami, itp.
  6. Konto myMediaMarkt – konto, które prowadzimy dla Ciebie jako Uczestnika, gdzie przetwarzane są Twoje dane identyfikacyjne oraz informacje dotyczące Twojego uczestnictwa w myMediaMarkt, dzięki czemu możesz m.in. realizować przysługujące Tobie korzyści. Dostęp do Konta myMediaMarkt możesz mieć poprzez osobę obsługującą Ciebie w Sklepie lub bezpośrednio poprzez dedykowaną stronę internetową na mediamarkt.pl bądź z wykorzystaniem Aplikacji Mobilnej;
  7. Kupon – informacja zapisana przez Organizatora lub przez danego Sprzedawcę na Twoim Koncie myMediaMarkt potwierdzająca Twoje indywidualne uprawnienie do: (a) obniżenia ceny nabywanych przez Ciebie towarów albo usług w ramach kolejnej transakcji realizowanej przez Ciebie w Sklepie lub (b) otrzymania innej korzyści określonej przez tę informację;
  8. my – Organizator;
  9. Sklep – zarówno Sklep stacjonarny Media Markt, prowadzony przez Sprzedawcę jak i Sklep online prowadzony przez Organizatora, dostępny poprzez stronę internetową mediamarkt.pl. Sklep online może być również dostępny poprzez Aplikację Mobilną, jeżeli będzie ona przewidywała taką funkcjonalność. Aktualna lista Sklepów stacjonarnych dostępna jest na stronie mediamarkt.pl pod właściwą zakładką Sklepy;
  10. Sprzedawca – jedna ze spółek prowadząca Sklep. Organizator jest również Sprzedawcą, gdyż prowadzi Sklep online. Lista Sprzedawców jest dostępna pod adresem https://mediamarkt.pl/pl/legal/lista-podmiotow.
  11. Umowa – umowa sprzedaży towarów lub usług zawarta przez Ciebie z danym Sprzedawcą, w tym z Organizatorem.

III. JAK MOŻESZ PRZYSTĄPIĆ DO MYMEDIAMARKT

1. W celu przystąpienia do myMediaMarkt musisz podać nam wymagane przez nas dane w ramach formularza rejestracyjnego. Możesz nam podać dodatkowe dane, które zostaną odpowiednio oznaczone jako nieobowiązkowe, co ułatwi nam kontakt z Tobą lub zwiększy komfort takiego kontaktu. Po podaniu przez Ciebie danych musisz zaakceptować Regulamin oraz potwierdzić zapoznanie się z Polityką Prywatności myMediaMarkt.

2. Przystąpienie do Programu myMediaMarkt może zostać dokonane:

  • w Sklepie stacjonarnym poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza,
  • za pośrednictwem strony internetowej mediamarkt.pl w odpowiedniej zakładce dotyczącej myMediaMarkt,
  • poprzez Aplikację Mobilną od chwili jej udostępnienia lub w późniejszym terminie po wprowadzeniu stosownych uaktualnień.

3. Zależy nam na tym, abyś podczas rejestracji do Programu myMediaMarkt podał nam swoje dane zgodnie z prawdą.

4. Możemy odmówić przyjęcia Ciebie do myMediaMarkt:

  • w przypadku gdy podasz nam nieprawdziwe dane podczas rejestracji,
  • w innych sytuacjach, jeżeli biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności sprawy przystąpienie przez Ciebie do myMediaMarkt mogłoby skutkować wyrządzeniem Organizatorowi lub Sprzedawcom szkody lub istniałoby takie ryzyko.

IV. KORZYŚCI, KTÓRE PRZYSŁUGUJĄ UCZESTNIKOWI W MYMEDIAMARKT

Ogólny Opis przysługujących Tobie korzyści

1. Jeżeli jesteś Uczestnikiem to przysługują Tobie następujące korzyści w związku z udziałem w myMediaMarkt:

a) otrzymujesz Kartę myMediaMarkt,

b) wszystkie zawarte przez Ciebie Umowy po dołączeniu do myMediaMarkt są przypisane do Twojego Konta myMediaMarkt, jeżeli przed złożeniem zamówienia lub przed zawarciem Umowy Sprzedawca zidentyfikuje Ciebie jako Uczestnika – do tego potrzebna jest Twoja Karta myMediaMarkt lub w przypadku zamówienia online bycie zalogowanym na Koncie myMediaMarkt,

c) zbierasz punkty, które następnie zamieniasz na Kupony,

d) wykorzystujesz przyznane Tobie Kupony,

e) możesz uczestniczyć w Akcjach Promocyjnych na zasadach w nich przewidzianych,

f) jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych poprzez korespondencję e-mail, będziemy przesyłali Tobie indywidualne oferty dostępnych towarów lub usług, informację o organizowanych Akcjach Promocyjnych, które będziemy chcieli, aby były dostosowane do Twoich potrzeb lub zainteresowań na podstawie Twojej dotychczasowej aktywności jako Uczestnika u Sprzedawców, w tym u Organizatora lub też znanych nam danych o Tobie typu: Twój wiek, miejsce zamieszkania;

g) możemy przesyłać Tobie indywidualne oferty dostępnych towarów lub usług, a także organizowanych Akcji Promocyjnych na podany przez Ciebie adres podczas rejestracji do myMediaMarkt na zasadach wskazanych w lit. f) powyżej, chyba że sprzeciwisz się takiemu kontaktowi;

h) uprawnienie do złożenia reklamacji towarów bez konieczności okazywania dowodu ich zakupu (np. paragonu) u Sprzedawcy, o ile Umowa obejmująca zakup tych towarów została przypisana do Konta myMediaMarkt;

i) wydłużenie przysługującego Tobie zgodnie z właściwymi przepisami prawa, ustawowego terminu na odstąpienie od Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu online bez podania przyczyny aż do 45 (czterdziestu pięciu) dni kalendarzowych liczonych od dnia wydania Tobie towaru lub jego ostatniej części. Wydłużony termin przysługuje Tobie o ile Umowa obejmująca zakupiony towar podlegający zwrotowi została przypisana do Twojego Konta myMediaMarkt. Prawo do wydłużonego 45 dniowego terminu odstąpienia od Umów Sprzedaży w Sklepie Internetowym nie dotyczy umów ratalnych, usług operatorów telekomunikacyjnych (np. NC+ i Orange), Kart Podarunkowych oraz Kart POSA (tj. Kart cyfrowych oraz kart stanowiących pieniądz do wykorzystania w serwisach podmiotów trzecich). W przypadkach określonych w zdaniu poprzedzającym obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz postanowienia oddzielnie zawartych umów ratalnych, umów świadczenia usług oraz zaakceptowanych regulaminów.

j) wydłużenie przysługującego Tobie terminu na odstąpienie od Umowy zawartej w Sklepie stacjonarnym bez podania przyczyny aż do 45 (czterdziestu pięciu) dni kalendarzowych liczonych od dnia wydania Tobie towaru lub jego ostatniej części. Wydłużony termin przysługuje o ile Umowa obejmująca zakupiony towar podlegający zwrotowi została przypisana do Twojego Konta myMediaMarkt oraz gdy uprawnienie do odstąpienia od Umowy przysługuje na mocy odrębnych regulaminów lub zasad sprzedaży towarów obowiązujących u Sprzedawcy na chwilę zawarcia Umowy. Wydłużenie terminu zgodnie z niniejszym postanowieniem odnosi się również do wydłużenia terminu na wymianę towarów nabytych w ramach takiej Umowy o ile jest ono przewidziane przez Sprzedawcę.

2. Organizator, jak i Sprzedawcy mogą zapewnić Uczestnikom dodatkowe korzyści na zasadach przez siebie ustalonych zarówno przez czas określony, jak i przez czas nieokreślony do chwili wycofania takich korzyści. Jeżeli jesteś Uczestnikiem to przysługują Tobie takie korzyści lub otrzymasz je po ziszczeniu się określonych warunków wynikających z ustalonych zasad.

3. W ramach bezpośredniego dostępu do Konta myMediaMarkt poprzez dedykowaną stronę internetową zapewniamy Tobie wgląd do informacji o historii zawartych przez Ciebie Umów, które zostały przypisane do Twojego Konta myMediaMarkt, dostęp do Karty myMediaMarkt w jej elektronicznej wersji, wgląd do podanych przez Ciebie danych, zgromadzonych Kuponach oraz dostęp do innych funkcjonalności, które zostały wprowadzone do Konta myMediaMarkt. Dostęp do Twojego Konta myMediaMarkt oraz dostęp do Twojej Karty myMediaMarkt będzie również możliwy za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej od chwili jej udostępnienia lub w późniejszym terminie po wprowadzeniu stosownych uaktualnień.

4. Dokonujemy profilowania Twoich danych osobowych w celu jak najlepszej realizacji zawartej z Tobą umowy o uczestnictwo w Programie myMediaMarkt, w tym rozwoju Programu myMediaMarkt oraz dopasowywania naszej oferty towarów i usług do aktualnego zapotrzebowania rynku. Profilowanie odbywa się na podstawie danych zebranych o Tobie w ramach Twojego logowania się i korzystania z Konta myMediaMarkt, Twojego ruchu na stronie mediamarkt.pl jako zalogowanego Uczestnika, również w Aplikacji Mobilnej oraz danych pozyskanych ze Sklepów w związku z zawartymi przez Ciebie i przypisanymi Tobie Umowami. Możemy również ustalać Twoje zainteresowania na podstawie zainteresowań innych osób, które mają podobne cechy do Ciebie poprzez informacje z badań rynkowych, które zostały określone w ramach współpracy z instytutami badań rynkowych nad zachowaniami konsumentów w sektorze detalicznym.

Twoja Karta myMediaMarkt

5. W przypadku przystąpienia przez Ciebie do myMediaMarkt w Sklepie stacjonarnym otrzymujesz plastikową Kartę myMediaMarkt. W przypadku rejestracji drogą elektroniczną, w tym za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej zostaje Ci przypisana wirtualna Karta myMediaMarkt dostępna na Twoim Koncie myMediaMarkt.

6. W przypadku zgubienia, kradzieży, uszkodzenia lub utraty w jakikolwiek inny sposób Karty myMediaMarkt możesz zablokować ją kontaktując się w tym celu z infolinią Organizatora pod numerem 799 35 35 35 lub zgłosić jej blokadę drogą e-mail pod adresem [email protected]. W razie potrzeby wydamy Tobie nową Kartę myMediaMarkt.

Przypisujesz zawarte przez Ciebie Umowy do Konta myMediaMarkt

7. Aby przypisać zawieraną w Sklepie stacjonarnym Umowę do Twojego Konta myMediaMarkt powinieneś okazać Kartę myMediaMarkt nie później niż przed dokonaniem płatności. Wyjątkowo Sprzedawca może dopisać daną transakcję do Twojego Konta, jeżeli podasz w Sklepie stacjonarnym dane, które pozwolą na Twoją identyfikację w sposób niebudzący wątpliwości np. poprzez podanie łącznie imienia, nazwiska oraz Twojej daty urodzenia – nie jest to jednak obowiązek Sprzedawcy.

8. Przypisanie Umowy zawartej poprzez Sklep internetowy do Twojego Konta myMediaMarkt, następuje wyłącznie wtedy, gdy przez cały proces składania zamówienia online jesteś zalogowany na swoim Koncie myMediaMarkt.

9. Przypisanie Umowy zawartej za pośrednictwem infolinii Organizatora wymaga podania imienia i nazwiska, numeru Karty myMediaMarkt oraz daty urodzenia przed zakończeniem składania zamówienia.

10. W przypadku, gdy nie dysponujesz Kartą myMediaMarkt podczas zawierania Umowy w Sklepie stacjonarnym, ale jesteś Uczestnikiem na chwilę jej zawarcia, dana Umowa zawarta w Sklepie stacjonarnym może zostać przypisana do Twojego Konta myMediaMarkt, jeżeli w terminie nie dłuższym niż 30 dni od zawarcia Umowy dokonasz w Sklepie stacjonarnym lub bezpośrednio na swoim Koncie myMediaMarkt przypisania takiej Umowy, wykorzystując do tego celu posiadany paragon.

Zbierasz Punkty

11. Po każdym przypisaniu Umowy na Twoim Koncie myMediaMarkt otrzymujesz punkty przyporządkowane wyłącznie do Twojego Konta myMediaMarkt. W przypadku nieprzypisania danej Umowy do Konta myMediaMarkt, nie otrzymasz za daną Umowę punktów.

12. Za każdy wydany 1,00 zł otrzymujesz 1 punkt, przy czym wartość przypisanej Umowy zaokrąglana jest w górę do pełnego złotego. Możemy przewidzieć w ramach danej Akcji Promocyjnej lub innego rozwiązania korzystniejszy lub dodatkowy sposób przyznawania Tobie punktów.

13. Zapisane punkty przez okres do 45 dni od dnia zawarcia Umowy mają status punktów oczekujących i nie mogą być w tym czasie wykorzystane. Punkty oczekujące zostają usunięte z Twojego Konta myMediaMarkt w przypadku gdy w tym terminie:

  • odstąpisz od Umowy bez podania przyczyny lub skorzystasz z podobnego prawa przyznanego Tobie przez Sprzedawcę (np. bezwarunkowa wymiana towaru na kartę podarunkową Media Markt),
  • odstąpisz od Umowy z innej przyczyny,
  • dokonasz wymiany towaru na inny towar lub usługę, z których nabyciem nie wiąże się przyznanie punktów.

14. Po upływie powyższego okresu punkty stają się pełnowartościowe i mogą być wykorzystane niezależnie od dalszych losów Umowy, która była podstawą do ich przyznania.

15. Twoje punkty pozostają ważne nie krócej niż przez okres 365 dni od dnia uzyskania przez nie statusu punktów pełnowartościowych. W przypadku punktów, które przekroczyły ten okres, punkty te są usuwane z Twojego Konta myMediaMarkt z upływem dnia 30 września każdego roku kalendarzowego.

16. Punkty nie są naliczane w wyniku zawarcia Umowy, której przedmiotem są usługi operatorów telekomunikacyjnych (np. NC+ i Orange), Karty Podarunkowe oraz Karty POSA (tj. Karty cyfrowe oraz karty stanowiące pieniądz do wykorzystania w serwisach podmiotów trzecich).

17. Po osiągnięciu progu 1 000 punktów pełnowartościowych masz prawo do złożenia w Sklepie lub za pośrednictwem Twojego Konta myMediaMarkt dyspozycji zamiany tych punktów na Kupon o wartości 10 zł. W zależności od salda punktów pełnowartościowych mogą być dostępne inne progi pełnowartościowych punktów, które uprawniają Cię do ich wymiany na Kupony (np. 3000 punktów możesz wymienić na Kupon 30 zł; 5000 punktów możesz wymienić na Kupon 50 zł oraz 10000 punktów możesz wymienić na Kupon 100 zł). Liczba punktów, która jest mniejsza niż 1 000 punktów nie może być zamieniona na Kupon. Punkty są zamieniane na Kupony w kolejności od najdawniej przyznanego punktu.

18. Kupon za punkty może być wykorzystany przez okres 6 miesięcy od dnia jego utworzenia.

19. Bieżącą liczbę punktów możesz sprawdzić na swoim Koncie myMediaMarkt.

20. Jeżeli byłeś Uczestnikiem Klubu MediaMarkt, wszystkie Twoje punkty zostaną przeniesione do Konta myMediaMarkt a z dniem rozpoczęcia obowiązywania Regulaminu przyjmujemy, że zostały one dopiero dodane do Twojego Konta myMediaMarkt.

Wykorzystujesz uzyskane Kupony

21. Uzyskane Kupony możesz wykorzystać podczas zakupów w Sklepie. Kuponów nie można wykorzystać do: umów dotyczących towarów nabywanych w Sklepie online z Outletu, towarów oznaczonych jako towar w przedsprzedaży, usług operatorów telekomunikacyjnych (np. NC+ i Orange), Kart Podarunkowych oraz Kart POSA (tj. Karty cyfrowe oraz karty stanowiące pieniądz do wykorzystania w serwisach podmiotów trzecich)..

22. Cena każdego towaru lub usługi w danej Umowie, do której wykorzystujesz Kupon nie może być niższa niż 0,10 zł. W przypadku wyższej wartości Kuponu od ceny towarów lub usług będących przedmiotem Umowy, każda z cen tych towarów lub usług może być obniżona maksymalnie do 0,10 zł a pozostała niewykorzystana wartość Kuponu przepada.

23. Kupony mogą łączyć się z Akcjami Promocyjnymi lub akcjami skierowanymi do wszystkich klientów, z zastrzeżeniem, że odrębne regulaminy nie stanowią inaczej.

24. Informacja dotycząca sposobu i warunków wykorzystania danego Kuponu oraz data jego ważności każdorazowo zostaje wskazana także na Kuponie.

25. Możesz wykorzystać Kupon do danej Umowy przed dokonaniem zapłaty w przypadku Sklepu stacjonarnego oraz przed potwierdzeniem zamówienia w przypadku Sklepu online. Na dzień publikacji Regulaminu nie możesz skorzystać z Kuponu podczas zakupów za pośrednictwem naszej infolinii, co jednak może ulec zmianie w przyszłości.

26. W toku zawierania jednej Umowy w Sklepie stacjonarnym, możesz wykorzystać więcej niż jeden Kupon, ale tylko po jednym Kuponie z danego rodzaju, np. jeden Kupon zniżkowy i jeden Kupon usługowy. W Sklepie online możesz wykorzystać wyłącznie jeden Kupon do danej Umowy.

27. W przypadku odstąpienia od Umowy (w całości lub w części) zawartej z wykorzystaniem Kuponu, zwrócona zostanie kwota pieniężna faktycznie zapłacona przez Ciebie, a Kupon w całości lub w części zostaje ponownie udostępniony na Twoim Koncie myMediaMarkt.

28. Kupon może być wykorzystany tylko i wyłącznie przez Uczestnika, który go uzyskał.

29. Kupony nie podlegają wymianie na gotówkę, na żaden inny środek płatniczy. Kupony są jednorazowego użytku, chyba że zostaną Tobie zwrócone z uwagi na odstąpienie przez Ciebie od Umowy.

V. TWOJE INNE PRAWA I OBOWIĄZKI

1. Będąc Uczestnikiem jesteś zobowiązany do: korzystania z Programu myMediaMarkt w sposób niezakłócający funkcjonowania Organizatora oraz Sprzedawców, niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie online niezamówionej informacji handlowej, niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji prawnie chronionych, których nie jesteś adresatem, korzystania z Programu myMediaMarkt w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, regulacjami dotyczącymi funkcjonowania Sklepu online, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami, niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym, zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa.

2. Korzystając z Programu myMediaMarkt zobowiązany jesteś postępować w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, w poszanowaniu dla praw własności intelektualnej.

3. W ramach uczestnictwa w Programie myMediaMarkt możesz posiadać tylko (1) jedno Konto myMediaMarkt.

4. Umowa dotycząca Twojego uczestnictwa w Programie myMediaMarkt zostaje zawarta na czas nieokreślony i jest realizowana niezwłocznie po jej zawarciu.

5. Masz prawo do odstąpienia od umowy uczestnictwa w Programie myMediaMarkt bez podania przyczyny, składając nam stosowne oświadczenie na piśmie w terminie trzydziestu (30) dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy Twojego uczestnictwa w Programie myMediaMarkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy, że wyślesz uzupełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Oświadczanie o odstąpieniu prosimy o złożenie w Punkcie Obsługi Klienta w wybranym przez siebie Sklepie stacjonarnym lub o przesłanie drogą e-mail na adres [email protected].

6. Niezależnie od prawa do odstąpienia od umowy uczestnictwa w Programie MyMediaMark możesz również zaprzestać korzystania z Programu myMediaMarkt, bez wskazania przyczyn, poprzez wysłanie nam oświadczenia o wypowiedzeniu umowy uczestnictwa w Programie. Wypowiedzenie prosimy o przesłanie na adres [email protected]. Świadczone przez Organizatora usługi związane z uczestnictwem w Programie myMediaMarkt przestają być świadczone niezwłocznie, lecz w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania przez Organizatora Twojego oświadczenia o wypowiedzeniu.

VI. WYPOWIEDZENIE TWOJEJ UMOWY MYMEDIAMARKT PRZEZ ORGANIZATORA

1. Informujemy, że w przypadku naruszenia przez Ciebie obowiązków wynikających z Regulaminu, jesteśmy uprawnieni bez uszczerbku dla innych uprawnień służących nam w takich przypadkach z mocy postanowień Regulaminu lub przepisów obowiązującego prawa, do wypowiedzenia Tobie umowy uczestnictwa w Programie myMediaMarkt z zachowaniem czternastodniowego (14) okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym nasze oświadczenie o wypowiedzeniu zostało Tobie przekazane w formie korespondencji e-mail lub też przekazane na piśmie na adres podany nam przez Ciebie.

2. Nie możesz przenieść części ani całości uprawnień jakie zostały przez Ciebie uzyskane w ramach Programu myMediaMarkt na osoby trzecie.

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez Organizatora oraz przez Sklepy w ramach Programu myMediaMarkt dostępne są w treści Polityki Prywatności myMediaMarkt dostępnej na stronie https://mediamarkt.pl/pl/legal/mymediamarkt-polityka-prywatnosci oraz w Sklepach stacjonarnych.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Aktualna treść Regulaminu Programu myMediaMarkt dostępna jest na stronie internetowej programu myMediaMarkt pod adresem https://mediamarkt.pl/pl/legal/mymediamarkt-regulamin oraz w Sklepach stacjonarnych.

2. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie postanowienia przyjętych przez Organizatora oraz przez Sklepy zasad sprzedaży towarów i usług, w tym właściwe regulaminy, które zostały zaakceptowane przez Ciebie w związku z zawarciem Umowy lub też zostały zakomunikowane i przyznają Tobie więcej uprawnień niż wynika to z przepisów obowiązującego prawa polskiego.

3. W przypadku Umów zawieranych z nami lub Sprzedawcami w ramach programu myMediaMarkt, których przedmiotem jest świadczenie usług również przez podmioty trzecie (np. montaż, dostawa i inne) nadrzędne nad Regulaminem są ogólne warunki świadczenia tych usług (w tym dotyczące ich regulaminy).

4. W przypadku uznania poszczególnego postanowienia Regulaminu za nieważne lub bezskuteczne, nieważność lub bezskuteczność tego postanowienia nie wpływa na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień. Organizator dołoży starań, aby nieważne lub nieskuteczne postanowienie zastąpić nowym, niewadliwym prawnie postanowieniem.

5. Informujemy Ciebie na Twoje żądanie, w formie przez Ciebie wybranej, o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z jakichkolwiek usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach myMediaMarkt.

6. Podejmujemy działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Programu myMediaMarkt oraz zobowiązujemy się usunąć bez zbędnej zwłoki nieprawidłowości w jego działaniu, które zostaną zgłoszone przez Uczestników. Wszelkie reklamacje w zakresie należytego funkcjonowania Programu myMediaMarkt prosimy zgłaszaj na adres e-mail: [email protected]. Usprawni to komunikację między Organizatorem a Uczestnikiem.

7. Zobowiązujemy się rozpatrzeć i odpowiedzieć na reklamację złożoną przez Ciebie w terminie nie dłuższym niż czternaście (14) dni od dnia jej otrzymania przekazując odpowiedź na adres e-mail, z którego została złożona Twoja reklamacja.

8. Jesteśmy uprawnieni do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, którymi są: (a) okoliczności Siły Wyższej, (b) zmiany obowiązujących przepisów prawa, (c) zmiany regulaminów, zasad funkcjonowania Sklepu online lub Sklepów stacjonarnych (d) zmiany oferty Sklepu online dotyczącej usług lub zmiany oferty Sprzedawców zamieszczanej na stronie Sklepu online, z zastrzeżeniem że zmiany Regulaminu mają na celu dostosowanie treści Regulaminu do nowej oferty, (e) zmiana warunków świadczenia usługi uczestnictwa w Programie myMediaMarkt (f) wydana w stosunku do Organizatora lub w stosunku do Sprzedawcy ostateczna decyzja właściwego organu administracji publicznej lub prawomocny wyrok właściwe sądu, który wpływa na realizację przez Organizatora usługi Twojego uczestnictwa w Programie myMediaMarkt.

9. Możemy zakończyć Program myMediaMarkt z następujących przyczyn:

a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca bezpośredni wpływ na Program myMediaMarkt i skutkująca koniecznością zakończenia Program myMediaMarkt;

b) ekonomiczna nieopłacalność Programu myMediaMarkt;

c) wydanie orzeczenia lub decyzji przez sąd lub organ władzy publicznej dotyczącej Programu myMediaMarkt i skutkującej koniecznością jego zakończenia;

d) wprowadzenie w miejsce Programu myMediaMarkt innych form działalności promocyjno-marketingowej;

e) trudności techniczne lub organizacyjne po stronie Organizatora utrudniające lub uniemożliwiające dalsze realizowanie Programu myMediaMarkt.

10. Zobowiązujemy się powiadomić Ciebie o wszelkich zmianach Regulaminu poprzez wysłanie Tobie zmienionej treści Regulaminu na adres e-mail podany przez Ciebie w ramach rejestracji w Programie myMediaMarkt (albo na adres e-mail uaktualniony przez Ciebie w ramach Twojego Konta myMediaMarkt). Zmieniony Regulamin wiąże Ciebie nie wcześniej niż po upływie 30 dni od dnia przekazania Tobie nowej wersji Regulaminu, o ile nie złożysz w tym terminie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy uczestnictwa w Programie myMediaMarkt. W celu uniknięcia wątpliwości zmiana Regulaminu w zakresie, w jakim odnosi się do Umów, nie zmienia treści tych Umów, jeżeli do ich zawarcia doszło przed rozpoczęciem obowiązywania nowej treści Regulaminu.

11. W przypadku Uczestników, którym zmiany Regulaminu nie będą mogły być przekazane zgodnie z postanowieniem powyżej, Organizator podejmie niezbędne działania celem przedstawienia Uczestnikom nowej wersji Regulaminu i uzyskania jej akceptacji. W okresie od rozpoczęcia obowiązywania nowej wersji Regulaminu do jej akceptacji przez Uczestnika, Program myMediaMarkt zostaje względem takiego Uczestnika zawieszony. Uczestnik może odmówić akceptacji nowego Regulaminu co będzie oznaczać rezygnację z udziału w Programie myMediaMarkt. W przypadku braku złożenia oświadczenia przez Uczestnika w tym zakresie umowa uczestnictwa w Programie myMediaMarkt z takim Uczestnikiem ulega rozwiązaniu z upływem roku kalendarzowego, od dnia w którym jej realizacja została zawieszona, jednak nie wcześniej niż po upływie terminu na usunięcie punktów posiadanych przez Uczestnika na Koncie myMediaMarkt.

12. O zakończeniu trwania Programu myMediaMarkt Organizator poinformuje Uczestników mailowo nie później niż na 30 dni przed jego zakończeniem oraz opublikuje stosowną informację na stronie internetowej https://mediamarkt.pl/pl/myaccount/loyalty-benefits

13. Możesz uzyskać informacje na temat Programu myMediaMarkt w Punkcie Obsługi Klienta w Sklepie stacjonarnym lub wysyłając wiadomość e-mail z zapytaniem na adres [email protected] lub kontaktując się z Infolinią pod numerem telefonu 799-35-35-35.

14. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

15. Platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsług dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych.

16. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Organizator stanowią Załącznik nr 2 do Regulaminu.

17. Regulamin myMediaMarkt w wersji 1.1. obowiązuje wszystkich nowych Uczestników, którzy zarejestrowali się do myMediaMarkt od dnia jego opublikowania tj. od dnia 22 kwietnia 2024 roku od godziny 16:00. W przypadku dotychczasowych Uczestników Regulamin wchodzi w życie zgodnie z punktem VIII. ust. 10 Regulaminu tj. po upływie 30 dni od dnia poinformowania danego Uczestnika o zmianie Regulaminu. Jednakże w związku z faktem, iż zmiana Regulaminu nie skutkuje pogorszeniem praw lub obowiązków dotychczasowych Uczestników a wyłącznie ma na celu rozszerzenie możliwości korzystania z Programu myMediaMarkt przez Uczestników prowadzących działalność gospodarczą zgodnie z definicją Uczestnika, Organizator od dnia opublikowania Regulaminu myMediaMarkt w wersji 1.1. będzie uznawał jego postanowienia również względem dotychczasowych Uczestników. Od Ciebie zależy zatem, czy skorzystasz natychmiast z rozszerzonego Programu myMediaMarkt, czy też nie.