MediaMarkt w Ostrowie Wielkopolskim już otwarty!
Sklep w Ostrowie Wielkopolskim to kolejna lokalizacja MediaMarkt otwarta w tym roku.
Tegoroczny Black Week jest z pewnością wyjątkowy dla mieszkańców Ostrowa Wielkopolskiego. Wszystko dzięki otwarciu sklepu MediaMarkt, które miało miejsce 28 listopada 2024 r. Wydarzenie przyciągnęło tłumy klientów, na których czekały liczne atrakcje – w tym wyjątkowe rabaty.
Nowo otwarty sklep z elektroniką użytkową, otwarty 28 listopada, znajduje się w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Serwańskiego 2. Inauguracja przyciągnęła wielu klientów, którzy chętnie skorzystali z licznych atrakcji i powitalnych rabatów, które MediaMarkt przygotował specjalnie na ten dzień.
Huczne rozpoczęcie
Wydarzenie zaingurowała CEO MediaMarkt Snjezana Bandner, wraz z reprezentującym lokalny samorząd Adamem Wasielą – wiceprzewodniczącym Rady Miejskiej Ostrowa Wielkopolskiego – poprzez symboliczne przecięcie wstęgi. Po krótkim powitaniu nastąpiło zwiedzanie marketu, połączone z oglądaniem i testowaniem sprzętu. Na klientów czekały liczne atrakcje, takie jak loterie z nagrodami czy licytacje sprzętu. Wyjątkowe promocje – nawet do -50% – skumulowały się z ofertą z okazji Black Friday, dając niesamowitą szansę na zakup przecenionych produktów z każdej kategorii.
Nie tylko produkty
Na miłośników technologicznych doświadczeń czekał sprzęt RTV i AGD, komputery, sprzęt fotograficzny i inne kategorie – w tym liczne urządzenia z funkcją AI. Profesjonalni doradcy nie tylko doradzali zakup produktów najlepiej dopasowanych do potrzeb klientów, ale również oferowali usługi, które dostępne są w sklepach MediaMarkt w całej Polsce. Jest to chociażby naprawa, konfiguracja sprzętu, zabezpieczenie smartfonu folią ochronną i wiele, wiele innych.
Oferta cieszyła się dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na znaczną liczbę mieszkańców Ostrowa i okolic, przez cały dzień odwiedzali nowo otwarty sklep.
Ekspansja także w średnich miastach
Zgodnie z nową strategią, MediaMarkt – dotychczas obecny głownie w największych miastach – teraz pojawia się również w mniejszych miejscowościach. Wszystko po to, aby być bliżej klienta, niezależnie od jego miejsca zamieszkania. Pomóc ma w tym format Xpress – mniejsza, bardziej kompaktowa wersja sklepu, dzięki której MediaMarkt oferuje szybkie i wygodne zakupy, zgodne z nowoczesnymi trendami. W sklepie typu Xpress znajdują się urządzenia z najważniejszych kategorii. Doskonałe uzupełnienie oferty w sklepie stanowią produkty dostępne w większej ilości na stronie internetowej oraz w aplikacji MediaMarkt.
Rok 2024 to dla MediaMarkt czas dynamicznego rozwoju. Sklep w Ostrowie Mazowieckim jest kolejną po Rumii, Lesznie, Suwałkach, Jabłonnie i Olsztynie otwartą w tym roku lokalizacją. Jednak nowe markety to nie wszystko. MediaMarkt wprowadził w ostatnim czasie innowacyjne rozwiązania dla klientów:
- Express Delivery - dostawa w 90 minut dzięki partnerstwu z Uber Direct (produkty do 15 kg i do 8 km od najbliższego sklepu MediaMarkt)
- Gwarancja Najniższej Ceny – obniżenie ceny w przypadku, gdy jest wyższa niż u konkurencji, w ramach akcji "Chcesz Taniej, Miej Taniej"
- Gaming Zones – strefy gamingu w 37 sklepach MediaMarkt w całej Polsce, wraz z towarzyszącymi im wydarzeniami
Sukces otwarcia MediaMarkt w Ostrowie Wielkopolskim pokazuje, że strategia omnichannel, którą wdraża MediaMarkt, jest skuteczna w docieraniu do szerokiej grupy klientów. Marka stawia na innowacyjne rozwiązania, aby zapewnić klientom najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe, niezależnie od tego, czy wybiorą zakupy online, czy w sklepie stacjonarnym.