MM logo red
  • Darmowa dostawa od 99 zł
  • Wysyłka w 24h
  • Odbiór w sklepie w 29 minut

Regulamin konkursu „Mistrzowskie opinie”

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Organizatorem Konkursu pod hasłem „Mistrzowskie opinie” (zwanego dalej „Konkursem”) jest spółka Media Saturn Online Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: 02-222 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 179, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000403979, NIP 7010327611, o kapitale zakładowym w wysokości 50.000,00 złotych, numer BDO: 000011584, prowadząca sklep internetowy mediamarkt.pl oraz Aplikację Mobilną MediaMarkt, posiadająca status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (zwana dalej „Organizatorem”).

II. MIEJSCE I CZAS TRWANIA KONKURSU

1. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w ramach platformy mediamarkt.pl.

2. Konkurs składa się z miesięcznych cykli konkursowych. Cykl konkursowy rozpoczyna się w pierwszym dniu danego miesiąca i trwa do ostatniego dnia miesiąca.

3. Każdy cykl konkursowy, zwany dalej „Cyklem Konkursowym” trwa od 1 dnia do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. W celu uniknięcia wątpliwości, dany Cykl Konkursowy kończy się z zawsze z ostatnim dniem danego miesiąca kalendarzowego niezależnie od tego, czy przypada on na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy.

4. O objęciu danej opinii danym Cyklem Konkursowym decyduje data wysłania opinii pod warunkiem spełnienia innych wymagań Konkursu.

III. UCZESTNICY KONKURSU

1. Uczestnikiem Konkursu jest każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych która spełni łącznie następujące warunki:

a. wystawi ocenę oraz doda swoją (własną) opinię zawierającą minimum 50 znaków o wybranym przez siebie produkcie w języku polskim zgodnie z Warunkami Dodawania Opinii na platformie mediamarkt.pl w zakładce wybranego przez siebie produktu, który jest oferowany do sprzedaży na tej platformie na dzień dodania opinii poprzez kliknięcie w link „Podziel się swoją opinią” w podzakładce „Opinie”,

b. zaakceptuje Warunki Dodawania Opinii w ich aktualnej wersji na chwilę podzielenia się opinią,

c. dobrowolnie wyrazi zgodę na udział w Konkursie zgodnie z warunkami Regulaminu,

d. której, opinia spełnia wymagania Warunków Dodawania Opinii w ich aktualnej wersji i nie zostanie odrzucona lub usunięta ze względu na naruszenie tych wymogów.
(zwana dalej "Uczestnikami").

2. Uczestnikiem nie może być pracownik ani współpracownik Organizatora, pracownik ani współpracownik spółek z grupy MediaMarktSaturn w Polsce a także rodzeństwo, rodzic, małżonek oraz dziecko tych osób.

3. Zakazane jest używanie oprogramowania, czy też sztucznej inteligencji do generowania opinii o produkcie. Osoby, których opinie został wygenerowane z wykorzystaniem powyższych metod nie będą brane pod uwagę w ramach Konkursu.

4. Dana osoba może wielokrotnie wziąć udział w Konkursie pod warunkiem, że każdorazowo spełni warunki nakładane na Uczestnika, a każda kolejna dodana przez niego opinia będzie dotyczyła całkowicie innych produktów, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3.

5. Dodawana opinia nie musi być potwierdzona zakupem.

6. Uczestnik jest zobowiązany do podania własnego indywidualnego i prawidłowego adresu e-mail podczas dodawania opinii.

IV. KOMISJA KONKURSOWA

1. Organizator wybiera w pierwszym Cyklu Konkursowym, wedle własnego uznania, Komisję konkursową (zwana dalej „Komisją”) składającą się z pięciu osób, która przez cały okres trwania Konkursu, w tym w ramach danego Cyklu Konkursowego, będzie oceniała dodane przez Uczestników opinie. Ocena dodanych opinii może być dokonywana w składzie nie mniejszym niż 3 członków Komisji.

2. Organizator może w każdej chwili zmienić skład osobowy Komisji.

V. KRYTERIA OCENY OPINII

1. Kryteria oceny opinii w ramach każdego Cyklu Konkursowego są następujące:

a. zrozumiałość i jasność przekazu – opinia nie może być rozwlekła,

b. opis cech produktu, jego funkcjonalności, w tym jego zalet i wad,

c. jednoznaczne uzasadnienie przyznanej oceny,

d. inne elementy, dzięki którym opinia może być przydatna dla innych osób, które rozważają nabycie produktu.

2. Kryteria z ust. powyżej nie są wymienione wg skali ich istotności. Komisja podejmuje swoje decyzje kierując się wszystkimi powyżej wymienionymi kryteriami.

VI. OPINIE NAGRADZANE W RAMACH CYKLU KONKURSOWEGO

1. Opinia dodana przez Uczestnika w ramach danego Cyklu Konkursowego bierze udział w Konkursie wyłącznie jeden raz w ramach tego Cyklu Konkursowego.

2. Każdy z członków Komisji dokonuje wstępnego wyboru 14 opinii dodanych przez Uczestników w danym Cyklu Konkursowym, które w ocenie danego Członka Komisji mogą być nagrodzone w tym Cyklu Konkursowym.

3. Z wybranych wstępnie opinii każdy z członków Komisji ocenia każdą opinię w skali od 1. do 14. na podstawie ustalonych w § 5 kryteriów.

4. Nagrodzonych w danym Cyklu Konkursowym zostaje 14 opinii , które otrzymają od każdego członka Komisji łącznie najwyższą liczbę punktów.

VII. NAGRODY W KONKURSIE

1. Nagrodami w ramach każdego Cyklu Konkursowego są kody rabatowe, które można wykorzystać w Aplikacji Mobilnej MediaMarkt lub na mediamarkt.pl. Organizator przewiduje dla Laureatów następujące kody rabatowe:

a. jeden (1) kod rabatowy o wartości 1000 złotych (Nagroda) dla Laureata, którego opinia zajęła I. miejsce,

b. trzy (3) kody rabatowe o wartości 500 zł każdy kod (Nagroda) dla Lauretów, których opinie zajęły odpowiednio II., III. oraz IV. miejsce,

c. dziesięć (10.) kodów rabatowych o wartości 100 zł o wartości 100 zł każdy kod (Nagroda) dla Laureatów, których opinie zajęły odpowiednio V., VI., VII., VIII., IX., X., XI., XII., XIII., XIV, miejsce.

2. Do Nagrody zostanie doliczona nagroda pieniężna (zwana dalej Nagrodą pieniężną) w wysokości 11,11% Nagrody. Nagroda pieniężna nie zostanie wypłacona Laureatowi danego Cyklu Konkursowego, ale zostanie przeznaczona przez Organizatora, jako płatnika, na poczet należnego podatku dochodowego od osób fizycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zwycięzcy Konkursu nie przysługuje prawo do żądania wypłaty Nagrody pieniężnej. Nagroda pieniężna jako kwota zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie zostanie odprowadzona przez Organizatora na konto właściwego urzędu skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

3. W każdym przypadku, także wielokrotnego udziału w Konkursie, na jednego Laureata przypada wyłącznie jedna Nagroda.

4. Procedura wyboru nagrodzonych opinii z danego Cyklu Konkursowego trwa do 14 dni od dnia zakończenia danego Cyklu Konkursowego.

5. W terminie 14 dni od zakończenia procedury wyboru nagrodzonych opinii z danego Cyklu Konkursowego Organizator przesyła Laureatom na podany przez nich adres e-mail informację o otrzymanej Nagrodzie wraz z samym kodem rabatowym. Laureat zobowiązany jest zweryfikować, czy wiadomość e-mail z nagrodą nie trafiła do folderu SPAM lub innego podobnego. Nagroda zostanie przekazana do Laureata po wypełnieniu oświadczenia o przyjęciu Nagrody wraz z przekazaniem wszelkich danych wymaganych przepisami prawa podatkowego do zgłoszenia nagrody do Urzędu Skarbowego.

6. Informacja o Nagrodzie jest wysyłana z następującego adresu e-mail Organizatora : [email protected].

7. Lista zwycięskich opinii wraz ze spseudonimizowanym oznaczeniem autora zostanie ogłoszona na stronie Konkursu pod adresem https://mediamarkt.pl/pl/specials/konkurs-mistrzowskie-opinie .

8. Każdy kod rabatowy jest ważny przez okres 30 od dnia jego wydania. Po tym okresie możliwość jego wykorzystania wygasa. Kod rabatowy nie może być zamieniony na środki pieniężne. Kod rabatowy obniża cenę danej transakcji w ten sposób, że cena za nabywane towary nie może być mniejsza niż 0,01 PLN brutto.

9. Kod rabatowy może być wykorzystany przez Laureata wyłącznie jeden raz – na jedną transakcję. W przypadku wykorzystania tylko części korzyści z danego kodu rabatowego przez Laureata pozostała niewykorzystana część kodu rabatowego traci ważność.

10. Organizator informuje, że wysyła kod rabatowy do Laureata na wskazany przez niego adres e-mail wyłącznie jeden raz. W przypadku podania przez Laureata błędnego adresu e-mail, który nie istnieje dany kod rabatowy przepada na korzyść Organizatora. W indywidualnych przypadkach Organizator może podjąć decyzję o ponownym wysłaniu Uczestnikowi kodu rabatowego o ile Uczestnik wykaże, że pozostaje Laureatem i jednocześnie dany kod rabatowy został wysłany na adres e-mail, który nie istnieje.

11. Kod rabatowy może być wykorzystany obok innych korzyści przysługujących Klientom Organizatora lub Klientom innych Spółek z grupy MediaMarktSaturn w Polsce.

VIII. REKLAMACJE KONKURSU

1. Reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu należy zgłaszać u Organizatora na adres e-mail: [email protected] z tematem wiadomości „Reklamacja – Konkurs „Mistrzowskie opinie”.

2. W treści reklamacji należy zawrzeć imię i nazwisko Uczestnika, adres e-mail Uczestnika użyty podczas składania opinii, treść opinii i produkt, którego ona dotyczy oraz dokładny opis stanu faktycznego będącego przyczyną złożenia reklamacji, w tym ewentualne żądania Uczestnika. Uczestnik może podać również swój numer telefonu celem szybszego kontaktu przez Organizatora.

3. Organizator jest zobowiązany do odpowiedzi na reklamację Uczestnika w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji. Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji przez Organizatora drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Uczestnik jest uprawniony do dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.

4. Uczestnik, którego dane uległy zmianie po podaniu ich do wiadomości Organizatora jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Organizatora o ww. zmianie oraz podać nowe dane, jeśli zmiana ta uniemożliwia doręczenie korespondencji.

5. Postanowienia niniejszego paragrafu nie wyłączają uprawnień przyznanych Uczestnikom na mocy odrębnych przepisów prawa.

IX. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator tj. spółka Media Saturn Online sp. z o.o. której dane zostały podane w § 1 powyżej.

2. Kontakt ze Administratorem jest możliwy poprzez przesłanie pisma na adres siedziby Administratora.

3. Jednocześnie Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy poprzez przesłanie pisma na adres:
Inspektor Ochrony Danych
Media Saturn Online sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 179;
02-222 Warszawa
lub też poprzez przesłanie wiadomości e-mail do Inspektora Ochrony Danych na następujący adres e-mail: [email protected].

4. Dane osobowe Uczestników są przetwarzane w należytego przeprowadzenia Konkursu, wydania kodów rabatowych (Nagród) oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji stosownie do art. 6 ust. 1. lit. f RODO a także w celu rozliczenia Nagrody Pieniężnej z właściwym urzędem skarbowym (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

5. Podanie danych osobowych jest wymagane w celu udziału w Konkursie lub w celu złożenia i rozpatrzenia reklamacji.

6. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie przepisów prawa lub wykonującym zadania w imieniu Administratora.

7. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane do państw trzecich wyłącznie na zasadach i pod warunkami wskazanymi w punkcie V. Polityki Prywatności Sklepu internetowego mediamarkt.pl.

8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z upływem przedawnienia roszczeń Uczestnika względem Organizatora.

9. Uczestnik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia lub wniesienia sprzeciwu.

10. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Uczestnika narusza przepisy RODO (ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa).

11. W pozostałym zakresie do przetwarzania danych osobowych Uczestników zastosowanie ma Polityka Prywatności Sklepu internetowego mediamarkt.pl oraz Aplikacji Mobilnej MediaMarkt.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Nagrodzone opinie mogą być wykorzystywane, publikowane i rozpowszechniane przez Organizatora, jak i przez inne Spółki z Grupy Kapitałowej MediaMarktSaturn w Polsce dodatkowo w materiałach promocyjnych Organizatora oraz przez inne spółki z grupy MediaMarktSaturn w Polsce w papierowych, jak i interaktywnych materiałach promocyjnych, w tym również poprzez ich prezentowanie, odczytywanie, odtwarzanie dowolną techniką drukarską i reprograficzną zarówno razem z produktem, jak i samodzielnie.

2. Regulamin Konkursu dostępny jest na Stronie internetowej mediamarkt.pl pod linkiem https://mediamarkt.pl/pl/legal/regulamin-konkursu-mistrzowskie-opinie oraz w Aplikacji mobilnej MediaMarkt.

3. Konkurs nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. Regulamin Akcji promocyjnej nie podlega zatwierdzeniu w trybie określonym w tej ustawie.

4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem Konkursu zastosowanie mają Warunki Dodawania Opinii w ich aktualnym brzmieniu.

5. Organizator może podjąć decyzję o wcześniejszym zakończeniu Konkursu lub podjąć decyzję o zmianie zasad Konkursu w trakcie jego trwania. W takim wypadku stosowna informacja zostanie opublikowana na stronie internetowej mediamarkt.pl oraz w Aplikacji Mobilnej MediaMarkt. Zakończenie trwania Konkursu lub zmiana zasad Konkursu nie wpływa na dany Cykl Konkursowy, chyba że Organizator będzie zobowiązany do zmiany Regulaminu ze względu na obowiązujące przepisy prawa lub też orzeczenie właściwego organu administracji publicznej lub sądu.

6. Regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2024 roku.