Szukaj 0 Koszyk
Menu
Produkty
Komputery i Tablety
AGD małe

Reklamacje






Krok 1. Samodzielna próba rozwiązania problemu

  • Zanim przystąpisz do zgłoszenia reklamacji upewnij się, że Twój produkt został prawidłowo podłączony i uruchomiony zgodnie z instrukcją (czasem rozwiązania proste okazują się być strzałem w dziesiątkę np. podłącz baterię do ładowarki i upewnij się, że Twój sprzęt się po prostu nie rozładował). Następnie sprawdź rozdział w instrukcji dotyczący najczęściej występujących problemów i sposobów ich rozwiązywania (chętnie Ci pomożemy, ale w zaciszu domowym, na spokojnie wykonaj pierwszą próbę samodzielnego rozwiązania występującej usterki).


Krok 2. Bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem lub działem wsparcia producenta

  • Najszybszą metodą obsługi zdarzeń reklamacyjnych jest Twój bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem lub działem wsparcia producenta, który wesprze Cię w rozwiązaniu problemu z urządzeniem lub przyjmie od Ciebie zgłoszenie reklamacyjne. Chętnie zrobimy to za Ciebie, wydłuża to jednak cały proces zgłaszania reklamacji. Dane kontaktowe do autoryzowanych zakładów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej lub w dołączonej instrukcji produktu oraz na ogólnodostępnych stronach w Internecie. Jeżeli będziesz miał problem w znalezieniu kontaktu, skontaktuj się z nami, przekażemy Ci odpowiedni kontakt (możesz przyjść do najbliższego marketu MediaMarkt lub zadzwonić na naszą infolinię pod nr.: 799 35 35 35.


Krok 3. Osobiste dostarczenie produktu do najbliższego sklepu MediaMarkt lub wysłanie go pod adres znajdujący się na dowodzie zakupu

  • Istnieją dwa sposoby zgłaszania reklamacji:
  • z tytułu gwarancji (Czas zgłoszenia określony jest w karcie gwarancyjnej dołączanej zawsze do produktu). Czas na rozpatrzenie reklamacji zależny jest od zasad serwisu lub producenta.
  • z tytułu rękojmi (Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru Kupującemu). Czas na rozpatrzenie tego typu reklamacji wynosi 14 dni.


  • Co przygotować w przypadku zgłoszenia reklamacji:
  • dokument zakupu
  • ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie);
  • wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny z tytułu rękojmi załączonym w pliku pdf >>TUTAJ (w celu usprawnienia procesu składania reklamacji wypełnij go wcześniej, możesz także zrobić to w markecie)

W przypadku reklamacji produktów o dużych gabarytach prosimy o nie przynoszenie ich ze sobą do sklepu (dla Twojej wygody i bezpieczeństwa przyjedzie do Ciebie wykwalifikowana ekipa serwisowa, aby zweryfikować zgłoszoną usterkę i postarać się dokonać naprawy na miejscu bądź wziąć go odpowiednim transportem do naprawy).


  • Status zgłoszonej do nas reklamacji sprawdzisz >> TUTAJ 


Dobra rada od Tytusa… Zawsze sprawdzaj zawartość swojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku zawartości przesyłki spisz protokół szkody kurierskiej (kurier powinien posiadać odpowiedni dokument lub znajdziesz go >> TUTAJ  ). Jeżeli zauważyłeś uszkodzenie zawartości przesyłki po wizycie kuriera, niezwłocznie skontaktuj się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądaj ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Można tego dokonać w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki.




powrót

[script]var loadEditorJS;loadEditorJS = function() { var docRef, checkStr, getUrlParameter, isOpened, closeTimer; getUrlParameter = function(urlParam) { var param, regex, results; param = urlParam.replace(/[\[]/, '\\[').replace(/[\]]/, '\\]'); regex = new RegExp('[\\?&]' + param + '=([^&#]*)'); results = regex.exec(location.search); return results === null ? '' : decodeURIComponent(results[1].replace(/\+/g, ' ')); }; docRef = document.referrer; checkStr = 'saturn.pl'; if (docRef.indexOf(checkStr) > -1 || getUrlParameter('redirected') === '1') { closeTimer = 10000; $.extend(true, $.magnificPopup.defaults, { tClose: 'Zamknij (Esc)' }); $.magnificPopup.open({ items: { src: '#js-footerPopup', type: 'inline' }, mainClass: 'mfp-fade', closeOnContentClick: true, closeOnBgClick: true, closeBtnInside: true, showCloseBtn: true, enableEscapeKey: true, callbacks: { open: function() { var popup; popup = this; isOpened = true; setTimeout(function() { if (isOpened) { popup.close(); } }, closeTimer); }, close: function() { isOpened = false; } } }); } if (typeof loadLpJS === 'function') { loadLpJS(); }};[/script]
pixel
[script]var $productVariant = $('.js-product-variant');if ($productVariant.length) { $productVariant.each(function() { var $this; $this = $(this).find('img'); $this.error(function() { $this.attr({ 'src': $this.attr('data-src-gallery') }); }).attr({ 'src': $this.attr('data-src-filemanager') }); }); $productVariant.on('click', function() { enp.APP.bundles.loader.loadingShow(); }); }/* ACCOUNT > CLUB > shopping counter > add footer text */var accountClubLottery, txtElement;accountClubLottery = document.querySelectorAll('.v-account .b-lotteryBoxes .m-contentBox_item.is-separator .m-contentBox_data');if (accountClubLottery.length) { txtElement = document.createElement('P'); txtElement.classList.add('g-mt20'); txtElement.innerHTML = '* Do licznika zakupów liczą się zakupy dokonane do 31.12.2019r.'; accountClubLottery[0].appendChild(txtElement);}[/script]