Zabezpiecz zakupy od awarii, uszkodzenia mechanicznego, kradzieży
- Dostępny!
- Wysyłamy z magazynu w 24h
- Dostawa od 0,-
- Gdzie kupić?
Przenośny system nawigacyjny przeznaczony dla samochodów ciężarowych z 6 calowym ekranem dotykowym o rozdzielczości 800x480 pikseli. Posiada wewnętrzną pamięć, slot na kartę microSD oraz złącze USB. W zestawie znajduje się uchwyt na szybę oraz przewód USB.
Korzyści:
- Planowanie tras dla ciężarówek, autokarów, samochodów dostawczych i osobowych
- Wszystko zapłacone - dożywotnie aktualizacje map, usługi TomTom Traffic i Fotoradary
- Usługa TomTom Traffic przez wbudowaną kartę SIM, nie potrzeba telefonu
- Odkryj ponad 50 000 stacji benzynowych, parkingów, restauracji i centrów serwisowych dla ciężarówek i autokarów
- WI-FI - komputer nie jest już potrzebny do aktualizacji
- Funkcjonalność zestawu głośnomówiącego
Zastosowane technologie
Wi-Fi

-
Typ nawigacji
-
Nawigacja przenośna
-
Źródła informacji
-
GPS
-
Rodzaj ekranu
-
Dotykowy, Pojemnościowy, Rozdzielczość: 800 x 480 pixeli, 16:9
-
Przekątna ekranu [cal]
-
6
-
Nośnik danych
-
Karta pamięci microSD, Wewnętrzna pamięć
-
Bluetooth
-
TAK
-
Złącza
-
USB
-
Zastosowane technologie
-
Wi-Fi
-
Inne
-
Wbudowana karta SIM;
-
Przewodnictwo głosowe
-
TAK
-
Obszar objęty mapą
-
Europa
-
Dostawca map
-
TomTom
-
Funkcje nawigacji
-
Asystent pasa ruchu, Bezpłatne, bezterminowe aktualizacje map Dożywotnia subskrypcja TomTom Traffic Dożywotnia subskrypcja usługi Fotoradary Dożywotnie mapy Informacje o fotoradarach, Informacje o natężeniu ruchu drogowego, Moje miejsca MyDrive Pasek trasy Planowanie trasy, Speak & Go Szybkie wyszukiwanie Truck & Camper, Tryb samochód ciężarowy, UM-y udostępnione przez społeczność Widok mapy 2D lub 3D, Wymowa nazw ulic, 50 000 punktów POI dla ciężarówek, autobusów itp.
-
Obsługa głosem
-
TAK
-
Dodatkowe funkcje
-
Odczytywanie wiadomości z telefonu, Zestaw głośnomówiący
-
Rodzaj zasilania
-
Akumulator
-
Czas pracy na akumulatorze [h]
-
2
-
Producent
-
Kolor
-
Grafitowy
-
Załączone wyposażenie
-
Kabel USB, Ładowarka samochodowa, Uchwyt Click & Go
-
Okres gwarancji
-
24 miesiące
-
Miejsce realizacji
-
Autoryzowany serwis producenta
-
Szczegółowe warunki gwarancji
-
Na stronie producenta/importera
michalkonto
Tom Tom 6250
Niestety TomTom 6250 posiada bardzo wiele minusów. zgłosiłem kilka mankamentów do firmy TomTom zobaczymy na ile sobie z nimi poradzić. W nowym urządzeniu zablokowano wiele potrzebnych ustawień i dogodnych funkcji z poprzednich urządzeń. TomTom powinien pytać użytkowników jakich funkcji się pozbyć a najlepiej gdyby po prostu pozostawił wszystkie ustawienia i użytkownik sam mógłby decydować z których korzystać z których nie. Można wybrać tylko dwa rodzaje trasy najszybsza i najkrótsza. Aby podglądać mapę trzeba kliknąć mały przycisk umieszczony w lewym dolnym rogu ekranu nie jak to miało miejsce wcześniej dotykając ekran w dowolnym miejscu. Nie ma już wirtualnych przycisków które przesuwaly mapę do miejsca docelowego lub aktualnej pozycji utrudnia to o tyle korzystanie z nawigacji że podczas szybszego przybliżania mapy można się zgubić i trzeba szukać swojej pozycji lub trasy oddalając mapę. Urządzenie często się restartuje i czasem zawiesza. Bardzo długo wyszukuje trasy dla ciężarówek. trzeba z urządzenia korzystać bardzo powoli bo klikając zbyt szybko zawiesimy urządzenie często się przycina. Głos można ustawić na wyższym poziomie niemniej jednak jest bardzo zniekształcony biorąc pod uwagę na przykład głos Andrzeja który od lat znam i jego barwa jest zupełnie inna na urządzeniach na przykład 5150 truck 1005 live. Ogromnym minusem dla mnie jest przeniesienie informacji o obecnej drodze na prawy pasek usługi Traffic. Dolny pasek z informacjami był bardzo przejrzysty łatwo było się zorientować w informacjach które nas interesowały były też bardzo czytelne w tej chwili na pasku Trafic upchane zostały okrojone informacje z dolnego paska dodatkowo na dole i u góry ekranu pojawiły się inne instrukcje, jednym słowem panuje tam chaos. Nawigacja błędnie planuję trasy dla ciężarówek (ten błąd zgłosiłem już a nawet zgłaszałem wielokrotnie do Tom Tom), oczekuję na załatwienie sprawy. Otóż nawigacja w niektórych miejscach przy ustawieniu prędkości 80 km/h omija pewne obwodnice na przykład Wenecja we Włoszech, wystarczy zmienić prędkość na 90 km/g i trasa planowana jest prawidłowo Innym przykładem jest Lyon we Francji ale tam trzeba już zmienić prędkość na 98 km/g jeśli chodzi o to by pojechać obwodnicą Paryża a nie przez jego centrum prędkość trzeba zmienić już na 100 km. Takich mankamentów jest dużo więcej niemniej jednak trzeba pamiętać, że samo ustawienie większej prędkości nie rozwiązuje problemów bo nie wiadomo gdzie na mapie znajdują się inne ograniczenia ustawienie poza tym zmiana prędkości powoduje błędne obliczenie czasu dojazdu do celu. Jest to jednak jakiś sposób na ominięcie problemu który na razie nie został rozwiązany. nie przypadło mi do gustu to że urządzenie w momencie utraty sygnału GPS podświetlony jest w tym samym kolorze kiedy ten sygnał posiada nie można zmienić kolorów mapy jak to miało miejsce we wcześniejszych urządzeniach a dotykając poszczególną ulicę nie widzimy podglądu jej nazwy czy numeru musimy ją mocno przydusić a w tym celu trzeba najpierw bardzo mocno przybliżyć mapę co wydłuża czas biorąc pod uwagę fakt że urządzenie się bardzo przymula. Podczas planowania trasy urządzenie nie pyta czy droga ma być płatna później wybraną trasę można zmienić już w ustawieniach co wydłuża czas planowania. Negatywną zmianą jest też brak zielonego koloru na płatnych odcinkach autostrad. Jeśli chodzi o plusy to na pewno urządzenie jest bardzo przyjemnie wykonane wygląda na bardzo nowoczesne. Nie ma problemów z zasięgiem GPS pamięta zaplanowaną trasę i punkty trasy po wyłączeniu. Wygodnie można aktualizować urządzenie korzystając z WiFi ale w tym miejscu trzeba podkreślić że to WiFi musi być takim które mamy w domu nie z aktualizujemy urządzenia w trasie ponieważ nie zalogujemy się do strony za pośrednictwem samego urządzenia chyba że mamy przy sobie komputer. Z uchwytu magnetycznego jestem bardzo zadowolony niemniej jednak to nie nowość a jedno z bardzo dobrych rozwiązań, z których korzysta wiele urządzeń. Czytelność wyświetlacza i podświetlenie jest naprawdę imponująca w innych urządzeniach trzeba było się wpatrywać tym bardziej w słoneczne dni tutaj urządzenie naprawdę sobie z tym radzi. Wsparcie techniczne stara się pomagać w rozwiązaniu problemów niemniej jednak to wsparcie nie przyniosło na razie efektów. Jak na razie korzystam z urządzenia testuje je i mam nadzieję że wymieniłem to wiele informacji które przydadzą się w przyszłości. korzystam z urządzeń firmy TomTom od wielu lat i ogólnie jestem zadowolony mimo tych wielu wad mam nadzieję że TomTom dołoży wszelkich starań żeby rozwiązać problemy. Polecam wszystkim użytkownikom którzy zauważają błędy o ich zgłaszanie i przesyłanie do firmy TomTom myślę że to w większym stopniu przyczyni się do poprawy sytuacji.
Artur
Tom Tom 6250 P
Od zakupu nie wiem co to są korki w Niemczech rewelacyjne omijanie ja jadę oni stoją po miesiącu nauczyłem się odczytywać gabaryty przede mną i kontrolę na parkingach. Minus to grafika brakuje mi znaków IGO pod tym względem ładniej wygląda ale można się przyzwyczaić koszty duże ale raty 0% robią swoje i można mieć taki sprzęt za 30zl miesięcznie i mieć banana na twarzy jak oni stoją a ja jadę dalej:)
Edek
profesjonalny sprzęt
Jeżdżę z GO Professional, znajomi też korzystają z navi od TomToma i wszyscy mają bdb opinię o sprzęcie. Moim zdaniem nawigacja jest warta tej ceny, bo pozwala zaoszczędzić czas na stanie w korku, kasę na paliwo i niepotrzebne nerwy..
magda
Nawigacja dość droga...
Nawigacja dość droga ale warta tych pieniędzy doskonale prowadzi do celu omija korki, polecam.
Mariusz KORPAL
Tom Tom
Fajna profesjonalna obsługa w Gorzowie wlkp, zakup przebiegł sprawnie . Urzdzadzenie sprawuje się wyśmienicie . Wydane prawie 2 tys złotych bez większego żalu , urządzenie jest warte tych pieniędzy , ktoś kto ma jeszcze wątpliwości co do dużej ceny nawigacji nie powinien się obawiać . Navi uruchamia się błyskawicznie , omija korki , w ciągu tygodnia mniej więcej zaoszczędziłem c.a 6-7 godzin a co zatym idzie pieniądze za paliwo które wypalił bym stojąc w korkach. Polecam urządzenie Tomtom go profesjonal 6250 ,pozdrawiam .
Kierowca tyra
Tomtom go professional 6250
Trafić z opóźnieniem nawigacja zawiesza się interfejs działa bardzo wolno po aktualizacji fotoradarów nie wyświetla radarów. Prowadzi bardzo dobrze
Usługi

Gwarancja Plus Komfort i Ochrona 48 m-cy.
- Serwis "door to door"
- Naprawa
- Karta podarunkowa w przypadku braku możliwości naprawy
- Ochrona na wypadek awarii
- Ubezpieczenie od uszkodzenia mechanicznego
- Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem, rozboju
- Ubezpieczenie od przepięcia
- Zakres międzynarodowy
- Ubezpieczenie dla klientów indywidualnych
- Ubezpieczenie dla firm

Gwarancja Plus Komfort i Ochrona 36 m-cy.
- Serwis "door to door"
- Naprawa
- Karta podarunkowa w przypadku braku możliwości naprawy
- Ochrona na wypadek awarii
- Ubezpieczenie od uszkodzenia mechanicznego
- Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem, rozboju
- Ubezpieczenie od przepięcia
- Zakres międzynarodowy
- Ubezpieczenie dla klientów indywidualnych
- Ubezpieczenie dla firm

Koszt dostawy:
Zmień kod pocztowy
Adaśko
Witam spragnionych wiedzy, jestem uzytkownikiem tego modelu od ponad miesiąca i użytkownikiem innych modeli nawigacji od TomTomaod lat kilku, nim zacznę chciałbym zapytać producentów: dlaczego zlikwidowaliście dolny pasek informacji i zastąpiliście go tym ola boga tworem z prawej strony? podpinam się pod komentarzem mojego przedmówcy i również nie mogę przeboleć tego że aby włączyć menu trzeba trafić w ten mały przycisk w rogu zamiast dotyknąć dowolnego miejsca na mapie, nawigacja nie jest perfekcyjna, jadąc zestawem potrafi na prostej drodze przeciągnąć Cie po wioskach tylko dlatego że na wprost jest most który de facto nie ma żadnych ograniczeń wagowych, punkty przelotowe dodaje się cieżko i nawigacja nie usuwa ich automatycznie i ciagle chce cie zawracać, sprzęt jak za takie pieniądze strasznie powolny (tryb ciężarówka) potrafi się zrestować bądź zawieśić (sic!) to tyle jeśli chodzi na mankamenty (przynajmniej te narazie odkryte, nie jechałem jeszcze na ADRach) reszta jest genialna, trafic precyzyjny co do metra bym powiedział, za wczasu przelicza trasę i pod świetla na zielono pisząc ile możemy zaoszczędzić czasu, bez wchodzenia w menu na pasku postępu trasy pokazuje najbliższe stacje co jest cholernie pomocne przy ustalaniu czasu jazdy (zwłaszcza po 18nastej niemczech) i oczywiście można wyswietlić wszystkie stacje i parkingi wzdłóż trasy ale to już trzeba w menu wejść, ciekawym bajerem jest apka w telefonie, jeśli na załadunku jest wifi można w alpikacji na telefonie wyszukać adresy i ustalić trase z kilkoma punktami, po wejsciu do kabiny Navi sama połączy się z telefonem i powie "otrzymano nową trase", co do radarów nie wiem, w pierwszej trasie nie pokazała mi ani jednego (mijałem z 5) teraz po aktualizacji coś tam pokazuje ale jeszcze nie przetestowałem na tyle aby się wypowiadać, prowadzenie nie bez zarzutów (raz poprowadziła mnie na 7,5 tony) bardzo wygodnie się ją wypina i wpina (wtyczka magnetyczna i sama wskakuje na miejsce) mimo tych wszystkich niesmaczków ioraz wysokiej ceny ze wzgledu na darmowe aktualizacje i precyzyjny traffic ogólnie jestem zadowolony i prawdopodobnie kupiłbym ją raz jeszcze.