Jak zgłosić szkodę?
- Awaria? Zgłoś zdarzenie w wybrany sposób (dostępne możliwości są zależne od daty wykupienia pakietu, wylistowano je poniżej)
- Ubezpieczyciel odpowie w ciągu 24h od zgłoszenia
- Urządzenie zostanie naprawione
Korzystaj jak najdłużej z zamówionego urządzenia! Wybierając nowy sprzęt, zabezpiecz się na to, czego nie da się przewidzieć. Awaria, przepięcie, nieszczęśliwy wypadek, czy kradzież... zazwyczaj nie myślimy o tym, gdy szukamy dla produktu, który spełni nasze oczekiwania. Chcemy jednak by spokój i satysfakcja towarzyszyły Ci znacznie dłużej niż tylko w dniu zakupu, dlatego proponujemy Ci kompleksowe rozwiązanie - produkt z Gwarancją Plus.
Na stronie: szkody.spb.eu
Numer: 22 438 44 65
W trosce o zrównoważony rozwój, nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych procesów i oferowanych rozwiązań. Odkupujemy zużyte urządzenia, wiemy jak odpowiedzialnie postępować z odpadami elektronicznymi, a w ramach Gwarancji Plus dbamy o urządzenie również po zakupie. Gdy się zepsuje, naprawiamy je, dając mu tym samym drugie życie.
Dzięki około trzydziestoletniemu doświadczeniu, Axeria jest jedynym francuskim towarzystwem ubezpieczeń o ludzkiej skali, specjalizującym się w ubezpieczeniach majątkowych i wypadkowych z ratingiem A- (agencja ratingowa AM BEST).
Axeria, z siedzibą w Lyonie i biurami w Lille, Bordeaux i Bukareszcie, stawia bliskość w centrum swojego modelu biznesowego. Od 2021 jest częścią grupy Somers Re Ltd, która jest też jej reasekuratorem.
Axeria oferuje również produkty ubezpieczeniowe G+ we włoskiej sieci MediaMarkt.