Jak zgłosić szkodę?
- Awaria? Zgłoś zdarzenie w wybrany sposób (dostępne możliwości są zależne od daty wykupienia pakietu, wylistowano je poniżej)
- Ubezpieczyciel odpowie w ciągu 24h od zgłoszenia
- Urządzenie zostanie naprawione
Korzystaj jak najdłużej z zamówionego urządzenia! Wybierając nowy sprzęt, zabezpiecz się na to, czego nie da się przewidzieć. Awaria, przepięcie, nieszczęśliwy wypadek, czy kradzież... zazwyczaj nie myślimy o tym, gdy szukamy dla produktu, który spełni nasze oczekiwania. Chcemy jednak by spokój i satysfakcja towarzyszyły Ci znacznie dłużej niż tylko w dniu zakupu, dlatego proponujemy Ci kompleksowe rozwiązanie - produkt z Gwarancją Plus.
Na stronie: szkody.spb.eu
Numer: 22 438 44 65
Adres: [email protected]
Telefon: 22 438 44 82
Email: [email protected]
Telefon: 799 355 555
Email: [email protected]
Telefon: 799 355 555
Email: [email protected]
W trosce o zrównoważony rozwój, nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych procesów i oferowanych rozwiązań. Odkupujemy zużyte urządzenia, wiemy jak odpowiedzialnie postępować z odpadami elektronicznymi, a w ramach Gwarancji Plus dbamy o urządzenie również po zakupie. Gdy się zepsuje, naprawiamy je, dając mu tym samym drugie życie.
Informujemy, że Ubezpieczyciel działający dotąd pod nazwą La Parisienne Assurances (spółka akcyjna prawa francuskiego, z siedzibą pod adresem 120-122 rue Réaumur, 75002 Paris) zmienił nazwę na WAKAM.Powyższa zmiana jest wyłącznie zmianą nazwy pod którą działa Ubezpieczyciel, a wszelkie inne dane Ubezpieczyciela pozostają bez zmian. Zmiana ta nie ma wpływu na obowiązywanie i treść zawartych umów ubezpieczenia i nie wymaga aktualizacji dokumentacji ubezpieczeniowej. We wszelkiej korespondencji związanej z umowami ubezpieczenia kierowanej do nas lub do podmiotu obsługującego szkody (SPB Polska Sp. z o.o.) prosimy posługiwać się nową nazwą Ubezpieczyciela, jednak ewentualne posługiwanie się starą nazwą nie wpłynie w żaden sposób na prawidłowość procesów związanych z obsługą zawartych umów i likwidacji szkód.